اعتراض میدانی به طرح فاضلاب نجف آباد
اعتراض میدانی به طرح فاضلاب نجف آباد

امروز صبح تعدادی از شهروندان نجف آباد با در دست داشتن پلاکاردی پس از تجمع در باغ ملی، ضمن یک حرکت اعتراضی در برابر فرمانداری نجف آباد حضور پیدا کرده و خواستار حل مشکلات مربوط به اجرای پروژه فاضلاب شدند. این افراد که تعداد آنها در برابر فرمانداری در حدود بیست الی ۳۰ نفر تخمین […]

امروز صبح تعدادی از شهروندان نجف آباد با در دست داشتن پلاکاردی پس از تجمع در باغ ملی، ضمن یک حرکت اعتراضی در برابر فرمانداری نجف آباد حضور پیدا کرده و خواستار حل مشکلات مربوط به اجرای پروژه فاضلاب شدند.

این افراد که تعداد آنها در برابر فرمانداری در حدود بیست الی ۳۰ نفر تخمین زده شده، در پلاکاردی که در دست داشتند خواستار ابطال مصوبه شورای شهر نجف آباد در خصوص طرح فاضلاب شدند.

به نظر می رسد دریافت حق انشعاب فاضلاب در اقساط سنگین و  اجباری بودن واگذاری انشعاب مهمترین دلایل نارضایتی برخی شهروندان از اجرای طرح فاضلاب محسوب می شود.

البته در آخرین روزهای سال گذشته و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی،برخی مسئولان شهرستان اعلام کرده بودند که واگذاری انشعاب فاضلاب اختیاری شده  ولی در همان مقطع مدیر عامل آب و فاضلاب استان چنین تصمیمی را رد کرده بود.

در حال حاضر نیز گزارش های مردمی  از ادامه روند اجباری بودن واگذاری انشعاب فاضلاب خبر می دهد.