پاسخ رسمی و مکتوب  نیروی انتظامی به خبر “نجف آباد نیوز”/معاون شهردار توضیح داد
پاسخ رسمی و مکتوب  نیروی انتظامی به خبر “نجف آباد نیوز”/معاون شهردار توضیح داد

به دنبال درج نظر یکی از شهروندان در کانال تلگرامی نجف آباد نیوز در خصوص تشدید معضل ترافیک در مرکز شهر به دلیل اجرای عملیات بتن ریزی یک ساختمان و اظهارات یکی از تکنیسین های پروژه مبنی بر صدور مجوز راهور برای انجام این کار در ساعات عصرگاهی، فرماندهی انتظامی نجف آباد در نامه ای […]

به دنبال درج نظر یکی از شهروندان در کانال تلگرامی نجف آباد نیوز در خصوص تشدید معضل ترافیک در مرکز شهر به دلیل اجرای عملیات بتن ریزی یک ساختمان و اظهارات یکی از تکنیسین های پروژه مبنی بر صدور مجوز راهور براجوابیه  نیروی انتظامیی انجام این کار در ساعات عصرگاهی، فرماندهی انتظامی نجف آباد در نامه ای مکتوب و رسمی به این مطلب پاسخ گفته است.

ضمن تشکر و تقدیر از مسئولیت شناسی و پاسخگو بودن زحمتکشان نیروی انتظامی در قبال افکار عمومی،متن کامل جوابیه مذکور جهت اطلاع شهروندان منتشر می شود:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام

با عنایت به مطلب درج شده در پرتال تلگرامی نجف آباد نیوز در خصوص مجوز بتون ریزی در خیایان امام جنب شهرداری منطقه یک به آگاهی می رساند: مجوز های بتون ریزی از طریق شهرداری اقدام و پیشنهاد راهور به شهرداری در خصوص زمان کار از ساعت ۲۲ الی ۶ صبح و همچنین ساعاتی که پیک ترافیک نباشد بوده است و در زمان شلوغی معبر توسط کارکنان پلیس راهور از ادامه فعالیت و ایجاد سد معبر به وسیله وسایل نقلیه بتون ریز جلوگیری به عمل آمده است. لذا مراتب جهت بهره برداری و اقدام لازم به حضور ارسال می گردد.

فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد

سرهنگ علی جعفری نژاد

البته با توجه به جوابیه نیروی انتظامی،خبرنگار نجف آباد نیوز مطلب مطرح شده را با مدیران شهرداری نجف آباد نیز در میان گذاشت که مهدی فاضل معاون فنی و عمرانی شهرداری در گفت و گویی تلفنی اعلام داشت:« مجوز تردد کامیون های حامل مصالح ساختمانی و یا بونکر های سیمان را در حال حاضر اتحادیه کامیون داران صادر می کند و شهرداری فعلا هیچ گونه اختیار نظارتی را بر آنها ندارد.»

فاضل ادامه داد:« البته در حال حاضر لایحه ای بدین منظور تهیه شده تا با بررسی و تصویب آن در صحن شورای شهر امکان اخذ هزینه از این دسته ماشین آلات سنگین و نظارت بیشتر بر ساعات و چگونگی فعالیت آنها فراهم گردد.»

نظر درج شده یکی از شهروندان در کانال تلگرامی نجف آباد نیوز هم به شرح زیر می باشد:

تشدید قانونی ترافیک در مرکز شهر

نظر ارسالی شهروندان:دیروز عصر وقتی در ترافیک ایجاد شده به دلیل بتن ریزی ساختمان در حال ساخت کنار شهرداری منطقه یک گیر کرده بودم، از یکی از کارگران پرسیدم چرا شما این ساعت بتن ریزی دارید؟ چرا صبح زود این کار انجام نمیدید که ترافیک کمتر باشه؟!
جواب داد پلیس راهور تشخیص داده این ساعت روز(حدود ۵ عصر) از صبح زود ترافیک کمتری دارد.
امروز همین مطلب را با یکی از افسران راهنمایی رانندگی در میان گذاشتم. به من جواب داد که چنین ساخت و سازهایی به دلیل داشتن رابطه های قوی، مجوز خود را از اصفهان می گیرند و به همین دلیل به جای محدوده زمانی ۱۰ شب تا ۷ صبح، بعضا در ساعات شلوغ روز کار خود را ادامه می دهند.
بهتر است مسئولان محترم پلیس راهور در این خصوص توضیحی قانع کننده برای مردم بدهند…