مصدومیت شدید واکسیناتور شبکه دامپزشکی نجف‌آباد در حین واکسیناسیون+تصاویر
مصدومیت شدید واکسیناتور شبکه دامپزشکی نجف‌آباد در حین واکسیناسیون+تصاویر

«دکتر حسن پور» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد از مصدومیت یکی از همکاران اکیپ واکسیناسیون این شهرستان در حین انجام عملیات واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی خبر داد. به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد، «دکتر حسن پور »ضمن اعلام این خبر گفت: با شروع طرح واکسیناسیون […]

«دکتر حسن پور» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد از مصدومیت یکی از همکاران اکیپ واکسیناسیون این شهرستان در حین انجام عملیات واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد، «دکتر حسن پور »ضمن اعلام این خبر گفت: با شروع طرح واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی، اکیپ های واکسیناسیون در شهرستان نجف آباد سازماندهی شدند. بر همین اساس تعداد هشت نفر واکسیناتور در چهار اکیپ مختلف جهت اجرای طرح تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: در روز نخست شروع طرح، «محمد عبدالهی» از همکاران این شبکه که جهت واکسیناسیون به روستای علی آباد بخش مهردشت مراجعه کرده بود در اثر مهار نامناسب گاو، در زمان واکسیناسیون دام خود را آزاد کرده و به طرف وی حمله می کند و با ضربه شدید که به عبدالهی وارد می کند، باعث مصدومیت شدید وی می شود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد ادامه داد: بعد از این حادثه وی را سریعاً به بیمارستان انتقال داده و با توجه به آسیب شدید داخلی در بیمارستان بستری شد.

دکتر حسن پور خاطرنشان کرد: متاسفانه علیرغم رعایت نکات ایمنی توسط کارکنان دامپزشکی، بعضاً اتفاقات غیرقابل پیش بینی که با از خودگذشتگی سربازان گمنام عرصه بهداشت در حین کار مشاهده می گردد، غیرقابل اجتناب به نظر می رسد.