تشییع اولین شهید «فاطمیون» در نجف آباد
تشییع اولین شهید «فاطمیون» در نجف آباد

عصر اولین روز تیر ماه، پیکر شهید مدافع حرم شیر حسین حسنی اولین شهید فاطمیون در نجف آباد، بر روی دستان مردم شهر قلعه سفید تشییع و جهت خاکسپاری به گلزار شهدای این شهر انتقال داده خواهد شد. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد مراسم تشییع این شهید از ۵ و سی دقیقه عصر […]

عصر اولین روز تیر ماه، پیکر شهید مدافع حرم شیر حسین حسنی اولین شهید فاطمیون در نجف آباد، بر روی دستان مردم شهر قلعه سفید تشییع و جهت خاکسپاری به گلزار شهدای این شهر انتقال داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد مراسم تشییع این شهید از ۵ و سی دقیقه عصر سه شنبه یکم تیرماه از پایگاه شهید قدوسی قلعه سفید به سمت گلزار شهدای شهر برگزار شده و چهارشنبه نیز مراسم یادبودی برای این شهید مدافع حرم از ساعت ۸ تا ۱۲ در مسجد جامع قلعه سفید برگزار خواهد شد.شهید مدافع حرم

ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، حوزه امام علی (ع)، پایگاه های بسیج شهرستان، شهرداری و شورای شهر گلدشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده این شهید در اطلاعیه ای از مردم شهید پرور شهرستان برای شرکت در مراسم تشییع دعوت کرده اند.

لازم به ذکر است که طی حدود ۲ سال گذشته، ۱۰ نفر از نیروهای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف در مسیر دفاع از حریم حرم به شهادت رسیده بودند و این اولین بار است که یکی از شهدای مظلوم افغانستانی، در نجف آباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

البته پیش از تشییع  رسمی در قلعه سفید، پیکیر این شهید مظلوم در قالب کاروانی از خودروها در سطح شهر نجف آباد نیز به گونه ای دیگر تشییع خواهد شد.

بر طبق اطلاعات به دست آمده شهید شیر حسن حسنی هنوز ازدواج نکرده بود.