دستگیری ۵۰ متهم تحت تعقیب در نجف آباد
دستگیری ۵۰ متهم تحت تعقیب در نجف آباد

ایرنا:فرمانده انتظامی نجف آباد گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و تامین آسایش شهروندان، طرح عملیاتی امنیت محله محور با حضور عوامل انتظامی و پلیس تخصصی و یگان امداد در دو روز گذشته انجام شد . وی تصریح کرد: با اجرای این طرح که با هماهنگی مقام قضائی و بسیج کلیه امکانات صورت گرفت، این […]

ایرنا:فرمانده انتظامی نجف آباد گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و تامین آسایش شهروندان، طرح عملیاتی امنیت محله محور با حضور عوامل انتظامی و پلیس تخصصی و یگان امداد در دو روز گذشته انجام شد .
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح که با هماهنگی مقام قضائی و بسیج کلیه امکانات صورت گرفت، این افراد از اعم سارقان، متهمان تحت تعقیب، معتادان و حاملان مواد مخدر دستگیر شدند.
این مقام انتظامی گفت: افراد دستگیر شده با فروش مواد مخدر، ایجاد مزاحمت خیابانی، کیف قاپی و سرقت های خُرد با انواع سلاح سرد، امنیت شهر را به خطر انداخته بودند.
خدادوست تصریح کرد: برخورد قانونی با برهم زنندگان آرامش شهروندان و اخلاگران در نظم و امنیت جامعه تا افزایش امنیت و حفظ آسایش شهروندان ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی نجف آباد با تاکید بر بکارگیری روش های پیشگیرانه از سرقت توسط شهروندان گفت: امیدواریم با اجرائی شدن طرح های امنیت محله محور شاهد افزایش امنیت و رضایتمندی شهروندان باشیم.
وی گفت: متهمان پس از انجام مراحل اداری و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شهرستان شدند.