نجف آباد امسال هم مدعی قهرمانی کشور است
نجف آباد امسال هم مدعی قهرمانی کشور است

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان نجف‌آباد گفت: در لیگ برتر امسال امیدوارم مقامی بهتر از سال گذشته کسب کنیم و مطمئن باشید این تیم از مدعیان قهرمانی خواهد بود. سمیه شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر در تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان نجف‌آباد، من به عنوان سرمربی به […]

سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان نجف‌آباد گفت: در لیگ برتر امسال امیدوارم مقامی بهتر از سال گذشته کسب کنیم و مطمئن باشید این تیم از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

سمیه شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر در تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان نجف‌آباد، من به عنوان سرمربی به همراه یک مربی بدنساز و سرپرست مشغول به کار هستیم که در آینده نزدیک یک کمک‌مربی نیز به جمع کادر فنی تیم اضافه خواهد شد.

وی افزود: امسال دو بازیکن از تیم ملوان بندر انزلی که سال گذشته در لیگ برتر شرکت داشتند، گرفته‌ایم، همچنین ۴ یا ۵ بازیکن زیر ۱۹ سال بومی در تیم حضور پیدا کرده‌اند که از استعدادهای اصفهان و کشور به شمار می‌آیند و در بین آن‌ها دعوت شده، به تیم ملی وجود دارد.

این سرمربی ادامه داد: سه بازیکن از تیم رفتند و بقیه همان فوتبالیست‌های سال قبل هستند.

وی عنوان کرد: تیم قبل از شکل‌گیری به صورت پراکنده تمرین داشته اما با مشخص شدن کادر و بازیکنان تمرینات به طور منظم در حال انجام است، طبق برنامه سازمان لیگ نیز جمعه همین هفته با تیم ارومیه به میزبانی این شهر نخستین مسابقه‌مان را برگزار می‌کنیم.

شهبازی اظهار داشت: با انصراف تیم ملوان بندر انزلی که از مدعیان قهرمانی بود و چند سال هم عنوان نایب قهرمانی را داشت، فکر می‌کنم کورس قهرمانی در لیگ جذابیتش را از دست بدهد اما با اضافه‌ شدن تیم‌های استقلال تهران، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان و نیز تیم اردبیل که از دسته یک به لیگ برتر صعود کرده؛ می‌توانیم شاهد بازی‌های خوبی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: لیگ بانوان خیلی قابل پیش‌بینی نیست اما با توجه به اینکه مشکلات سال قبل برطرف شده و بازیکنان خوبی هم در اختیار داریم؛ قول می‌دهم مقامی بهتر از سال گذشته به دست بیاوریم و همچنین مطمئن باشید که این تیم همچون گذشته از مدعیان قهرمانی خواهد بود.