پلمپ تعمیرگاه غیرمجاز اتوبوس‌های اسقاطی در نجف‌آباد
پلمپ تعمیرگاه غیرمجاز اتوبوس‌های اسقاطی در نجف‌آباد

بینا:محمدرضا خدادوست تصریح کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر بازسازی اتوبوس‌های اسقاطی در یک تعمیرگاه غیرمجاز یک تیم مجرب از مأموران پلیس آگاهی، امنیت عمومی و راهنمایی و رانندگی شهرستان نجف‌آباد پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند. وی افزود: در بازرسی از این تعمیرگاه تعداد پنج دستگاه اتوبوس و یک […]

بینا:محمدرضا خدادوست تصریح کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر بازسازی اتوبوس‌های اسقاطی در یک تعمیرگاه غیرمجاز یک تیم مجرب از مأموران پلیس آگاهی، امنیت عمومی و راهنمایی و رانندگی شهرستان نجف‌آباد پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از این تعمیرگاه تعداد پنج دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کشنده ماک که قبلاً پس از طی مراحل قانونی دریکی از پارکینگ‌های خودرو اسقاط شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: این افراد پس از تحویل گرفتن خودرو جهت انتقال به مراکز ذوب مجدداً خودرو را به تعمیرگاه منتقل و بازسازی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه در این مورد ۱۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، اظهار داشت: این افراد قصد داشتند خودروها را مجدداً به مراکز اسقاط تحویل و از تسهیلات آن استفاده کنند که قبل از این اقدام شناسایی و دستگیر شدند.