​طلایی شدن بانوان ووشو‌کار نجف آباد در کشور
​طلایی شدن بانوان ووشو‌کار نجف آباد در کشور

ایمنا: طباطبائی رئیس اداره ورزش وجوانان نجف آباد گفت: زهرا در علی و سحر عبدالعظیمی که به عنوان تنها نمایندگان استان اصفهان در مسابقات ووشوی سبک فانگ من چوان مشهد و رقابت‌های خواچوان البرز شرکت کرده بودند، موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور و نشان طلا شدند. وی گفت: علی منتظری کونگ فوکار این شهرستان […]

ایمنا: طباطبائی رئیس اداره ورزش وجوانان نجف آباد گفت: زهرا در علی و سحر عبدالعظیمی که به عنوان تنها نمایندگان استان اصفهان در مسابقات ووشوی سبک فانگ من چوان مشهد و رقابت‌های خواچوان البرز شرکت کرده بودند، موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور و نشان طلا شدند.

وی گفت: علی منتظری کونگ فوکار این شهرستان نیز در رقابت‌های ۳ روزه قهرمانی سبک آنزان رزم که به میزبانی شیراز برگزار شد، در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم بزرگسالان توانست بالاتر از دیگر رقبای خود عنوان قهرمانی را به دست آورد.
وی درخشش تکواندوکاران نجف آباد در چهارمین هفته لیگ کشور در تهران را دیگر خبر خوش ورزش‌های رزمی دانست و اظهار کرد: در دسته یک کشور حسین اسحاقیان و اشکان مقدسی به ترتیب نشان‌های طلا و برنز رده‌های سنی نوجوانان و جوانان را کسب کردند و رضا بابائی نیز در رده نونهالان لیگ برتر کشور توانست بر روی سکوی سوم بایستد.
رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد با اشاره به کسب ۳۰ نشان رنگارنگ توسط کاراته‌کاران شهرستان در مسابقات سبک شوتوکان jska قهرمانی کشور افزود: ۲ طلای تیمی در کنار ۸ گردن‌آویز طلا، هفت نقره و ۱۳ برنز اوزان مختلف بخش انفرادی دیگر افتخارات ورزشکاران تیم میزبان را تشکیل می‌دهد.
لازم به ذکر است؛ در رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز بانوان بسیجی کشور نیز که به میزبانی اصفهان برگزار شد، فاطمه جهانیان از نجف آباد در بخش انفرادی مقام نخست را به دست آورد و با همراهی عاطفه پاینده نیز در قسمت تیمی در جایگاه نایب قهرمانی کشور ایستادند