اجرای طرح پزشک خانواده در نجف آباد
اجرای طرح پزشک خانواده در نجف آباد

ایرنا: خدیوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: اجرای آزمایشی این طرح از اردیبهشت سال ۹۳ در ۳۶ منطقه حاشیه ای شهرستان های اصفهان، خمینی شهر، شاهین شهر، نجف آباد، شهرضا و فلاورجان آغاز و با استقبال مردم و بازده حداکثری روبرو شد. وی اضافه کرد: تفاوت طرح پزشک خانواده با طرحی که در کلانشهر اصفهان […]

ایرنا: خدیوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: اجرای آزمایشی این طرح از اردیبهشت سال ۹۳ در ۳۶ منطقه حاشیه ای شهرستان های اصفهان، خمینی شهر، شاهین شهر، نجف آباد، شهرضا و فلاورجان آغاز و با استقبال مردم و بازده حداکثری روبرو شد.
وی اضافه کرد: تفاوت طرح پزشک خانواده با طرحی که در کلانشهر اصفهان قرار است اجرا شود، اضافه شدن سه کارشناس شامل پرستار، روانشناس بالینی و کارشناس تغذیه علاوه بر پزشک خانواده و ارائه خدمات بهداشتی دیگر به هر مرکز خدمات جامع سلامت است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در این طرح، خدماتی شامل مبارزه با بیماری های واگیر و غیرواگیر، خدمات بهداشت محیط حرفه ای در قالب بسته سلامت به مردم ارائه می شود.
وی بااشاره به اینکه در این طرح، سلامت کامل، جامعیت و پیوستگی خدمات به مردم در اولویت قرار دارد، افزود: برای کلیه مراجعان و جمعیت تحت پوشش، ویزیت اولیه صورت گرفته و پرونده سلامت تشکیل می شود که هر دو بصورت رایگان است.