دومین اتوبوس فرودگاهی «پیشرو دیزل» آماده شد
دومین اتوبوس فرودگاهی «پیشرو دیزل» آماده شد

اصفهان امروز: محمد مرتضوی رئیس هیات مدیره شرکت پیشرو دیزل آسیا  با اشاره به اینکه این شرکت تنها تولیدکننده اتوبوس فرودگاهی در خاورمیانه است اظهار داشت: چندی پیش اولین اتوبوس فرودگاهی در نجف‌آباد تولید و برای انجام آزمایش‌ها در اختیار سازمان هواپیمایی کشور قرار گرفت. محمد مرتضوی افزود: این اتوبوس دارای بهترین مشخصات فنی و […]

اصفهان امروز: محمد مرتضوی رئیس هیات مدیره شرکت پیشرو دیزل آسیا  با اشاره به اینکه این شرکت تنها تولیدکننده اتوبوس فرودگاهی در خاورمیانه است اظهار داشت: چندی پیش اولین اتوبوس فرودگاهی در نجف‌آباد تولید و برای انجام آزمایش‌ها در اختیار سازمان هواپیمایی کشور قرار گرفت.
محمد مرتضوی افزود: این اتوبوس دارای بهترین مشخصات فنی و مجهز به آخرین فنّاوری اروپا است که موتور، اکسل وگریبکس آن از شرکت‌های مرسدس بنز و zf آلمان خریداری‌شده است.

وی اضافه کرد: استاندارد تست جاده‌ای در خودروها متفاوت است که برای اتوبوس فرودگاهی ۳۰ کیلومتر در نظر گرفته‌شده و در این شرکت ۶۰ کیلومتر اتوبوس را تست می‌کنیم.

وی در ادامه به استفاده از توان متخصصان داخلی اشاره کرد وگفت: تولید محصولات این شرکت از توان داخلی استفاده می‌شود و در مورد اتوبوس فرودگاهی باید گفت که ۷۵ درصد قطعات آن داخلی است.

مرتضوی در مورد قیمت تمام‌شده اتوبوس فرودگاهی نیز گفت: قیمت تمام‌شده این اتوبوس ۵۰ درصد نسبت به مشابه خارجی با همین مشخصات و کیفیت ارزان‌تر است.

وی در پایان افزود: در حال حاضر با سازمان هواپیمایی کشور قرارداد خرید ۲۰ دستگاه از این اتوبوس منعقدشده است.