گردهمایی هیات های مذهبی امیر آباد
گردهمایی هیات های مذهبی امیر آباد

«علیرضا» خبرنگار افتخاری:با شروع ماه محرم الحرام الحسینی و برپائی مجالس سوگواری ، گردهمائی هیئات مذهبی شهرامیرآباد به میزبانی ریاست و پرسنل  کلانتری ۱۳ امیرآباد عصر سیزدهم مهر ماه در مسجد قمر بنی هاشم باغ پور عزیزی برگزار گردید. در آغاز مراسم  عبدالرضا سورانی رئیس کلانتری سخنرانی و با تشریح کلیه دستور العمل ها و بخشنامه های […]

«علیرضا» خبرنگار افتخاری:با شروع ماه محرم الحرام الحسینی و برپائی مجالس سوگواری ، گردهمائی هیئات مذهبی شهرامیرآباد به میزبانی ریاست و پرسنل  کلانتری ۱۳ امیرآباد عصر سیزدهم مهر ماه در مسجد قمر بنی هاشم باغ پور عزیزی برگزار گردید.

در آغاز مراسم  عبدالرضا سورانی رئیس کلانتری سخنرانی و با تشریح کلیه دستور العمل ها و بخشنامه های اخیرابلاغ شده از سوی ستاد فرماندهی ناجا در راستای تامین امنیت جانی و مالی تکایا و عزاداران مسئولین هیئات مذهبی را توجیه کرد.

وی در خصوص رعایت موارد ایمنی و امنیتی نکاتی را متذکر و از مسئولین هیئات خواستار حفظ شئونات اسلامی و رعایت نظم در برگزاری مراسمات عزاداری را خواستار شد.
در ادامه حجت الاسلام مهدی افشاری به نمایندگی از ائمه جماعات شهر امیرآباد نکاتی را برشمرده و افزود: « بهتر است این همدلی در تمام طول مدت سال همچون دهه اول محرم شکل گیرد.»
در پایان نیز مسئولین هیئات خواستار مواردی همچون رفع ترافیک در روزهای تاسوعا و عاشورا در مسیر تردد دسته جات عزاداری شدند.