اکثر روستاهای نجف آباد مهاجر پذیر شده اند
اکثر روستاهای نجف آباد مهاجر پذیر شده اند

خبرگزاری بسیج: مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان : اکثریت روستاهای شهرستان نجف‌آباد نه تنها ورشکسته نیستند و مهاجرت در آن‌ها به صفر رسیده است، بلکه مهاجرپذیر نیز شده‌اند و این امر به برکت فعالیت‌های شایسته‌ای که در روستاهای شهرستان با همت و تعامل مردم و مسؤولان انجام شده است. عیسی بهمنی […]

خبرگزاری بسیج: مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان : اکثریت روستاهای شهرستان نجف‌آباد نه تنها ورشکسته نیستند و مهاجرت در آن‌ها به صفر رسیده است، بلکه مهاجرپذیر نیز شده‌اند و این امر به برکت فعالیت‌های شایسته‌ای که در روستاهای شهرستان با همت و تعامل مردم و مسؤولان انجام شده است.

عیسی بهمنی با تقدیر از تلاش‌های مسؤولان و دهیاری‌های روستاهای نجف‌آباد بیان داشت: اغلب طرح‌های عمرانی در روستای نهضت آباد به عنوان یکی از روستاهای این شهرستان نجف‌آباد، با چاشنی کمی از کمک‌های دولتی آغاز شده و اکثریت و گاهی حتی صد در صد هزینه‌های عمرانی در این روستا به عهده خود مردم روستا و خیرین بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: گاهی حتی پول هم کاری نمی‌کند، اگر مدیر باشد ولی زیرمجموعه‌ها تعامل و همفکری لازم وجود نداشته باشد، هیچ یک از طرح‌های عمرانی به بهره‌برداری نخواهد رسید.

بهمنی با اشاره به افتخارات شهرستان نجف‌آباد در قبل و بعد از پیروزی انقلاب به خصوص در دوران ۸ ساله دفاع مقدس ادامه داد: این شهرستان همیشه هم دارای مدیران خوبی بوده و هم مردم همیشه در صحنه‌ای داشته که همه جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را توأمان با هم دارند.

پیش از ظهر چهارشنبه هفته جاری طی بازدید ۲۳ نفر از مدیران دفاتر امور روستایی و دهیاری‌های کشور از طرح‌های عمرانی روستای نهضت آباد نجف‌آباد، ورزشگاه این روستا به صورت نمادین افتتاح شد.