کشتار داعشی ها در تئاتری از نجف آباد
کشتار داعشی ها در تئاتری از نجف آباد

باشگاه خبرنگاران جوان:محمد جواد سجادی کارگردان نمایش «زندگی من و موریس» در خصوص داستان نمایش خود گفت: داستان در مورد دختر سرخ پوستی بنام مندی است که بواسطه آشنایی با یک عکاس جنگ اتفاقاتی برایش رقم‌ می‌خورد و مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند. وی با اشاره به انگیزه خود از انتخاب این نمایشنامه عنوان کرد: در […]

باشگاه خبرنگاران جوان:محمد جواد سجادی کارگردان نمایش «زندگی من و موریس» در خصوص داستان نمایش خود گفت: داستان در مورد دختر سرخ پوستی بنام مندی است که بواسطه آشنایی با یک عکاس جنگ اتفاقاتی برایش رقم‌ می‌خورد و مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند.

وی با اشاره به انگیزه خود از انتخاب این نمایشنامه عنوان کرد: در سال ۹۳ شاهد کشتار داعش و انتشار ویدئوهایی از صحنه‌های دلخراش آن دوران بودیم که همه را تحت تاثیر قرار داد. از طرفی کشته شدن خبرنگاران و عکاسان، آنچنان تاثر برانگیز بود که محور اصلی این نمایش را یک عکاس جنگ قرار دادم.

سجادی درباره شیوه اجرایی نمایش خود مطرح کرد: کار اساسا یک نمایش مونولوگ است و با توجه به سختی‌های کار سعی کرده‌ایم با فضاسازی‌های مناسب، این نمایش را از حالت خسته کننده خارج کنیم.

وی با بیان اینکه این اثر منتخب جشنواره سه نقطه است، بیان کرد: ما این نمایش را در نجف‌آباد شهر اصفهان تولید کردیم اما به دلیل برنده شدن در جشنواره سه نقطه، در این تماشاخانه اجرا می‌کنیم که امیدوارم بتوانیم بازتولیدش را در یک تماشاخانه بنام تر دیگر روی صحنه ببریم.

گفتنی است نمایش «زندگی من و موریس» از ۲۵ مهر الی ۱۵ آبان ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سه نقطه روی صحنه می‌رود.