تمدید تحریم ها قابل پیش بینی بود
تمدید تحریم ها قابل پیش بینی بود

ایمنا: حسناتی امام جمعه نجف آباد گفت: قرآن به صراحت تنها راه راضی شدن کافران از مومنان را مسلط شدن بر آن ها و دست کشیدن از اصول اعلام کرده که این امر در جریان مذاکرات هسته ای و قضیه برجام نیز همان گونه که رهبر معظم انقلاب بارها هشدار دادند، قابل پیش بینی بود. […]

ایمنا: حسناتی امام جمعه نجف آباد گفت: قرآن به صراحت تنها راه راضی شدن کافران از مومنان را مسلط شدن بر آن ها و دست کشیدن از اصول اعلام کرده که این امر در جریان مذاکرات هسته ای و قضیه برجام نیز همان گونه که رهبر معظم انقلاب بارها هشدار دادند، قابل پیش بینی بود.

حسناتی در خطبه های این هفته با اشاره به تمدید نهایی تحریم های ۱۰ ساله در مجلس سنای آمریکا گفت: مستکبران به چیزی کمتر از ذلت و تضعیف کشورهای آزاده دنیا راضی نمی شوند و در این قضایا نیز پیش بینی رسیدن به چنین نقطه ای علیرغم انجام تمامی تعهدات ایران چندان سخت نبود.
حسناتی اضافه کرد:تنها راه حل مشکلات کشور، استحکام از درون و اجرای مبانی سیاست های اقتصاد مقاومتی است که امید می رود تمامی قوا به ویژه دولت در این راستا گام های جدی تر و موثرتری را بردارند.
وی با پر برکت دانستن ماه های محرم و صفر بیان داشت: انگلستان با همکاری برخی دیگر از کشورها تلاش دارد با تقویت همزمان شیعه انگلیسی و جریان تکفیری زمینه ادامه اختلاف در بین مسلمانان و تضعیف آن ها را فراهم کند که در این مسیر عده ای جاهلانه و یا مغرضانه با دشمن همراه شده اند.
اهمیت فراهم کردن بستر پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی دیگر مطلبی بود که خطیب نماز جمعه نجف آباد با تشریح آن بیان داشت: دستاوردهای زیادی در سال های پس از انقلاب داشته ایم ولی تا رسیدن به نقطه اوج و ایده آل هنوز فاصله زیادی داریم.