کلی گویی ادارات در گزارش های اقتصاد مقاومتی
کلی گویی ادارات در گزارش های اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس:معاون برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری ویژه شهرستان نجف‌آباد با گلایه از برخی از مدیران اجرایی شهرستان در عدم توجه جدی به بحث اقتصاد مقاومتی گفت: اکثر گزارش‌های ارائه شده کلی‌گویی و کارهای روتین ادارات است در حالی که آنچه از طریق استان ابلاغ شده باید گزارش‌های به صورت پروژه محور و در راستای اقتصاد […]

خبرگزاری فارس:معاون برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری ویژه شهرستان نجف‌آباد با گلایه از برخی از مدیران اجرایی شهرستان در عدم توجه جدی به بحث اقتصاد مقاومتی گفت: اکثر گزارش‌های ارائه شده کلی‌گویی و کارهای روتین ادارات است در حالی که آنچه از طریق استان ابلاغ شده باید گزارش‌های به صورت پروژه محور و در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

وی در ادامه بیان داشت: عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی که حدود ۹ ماه از ابلاغ آن توسط رهبر معظم انقلاب می‌گذرد باید مورد توجه جدی‌تر مسؤولین قرار گیرد ولی متأسفانه شاهد بعضی کم‌کاری‌ها در این زمینه هستیم.

در سومین نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان نجف آباد از حدود ۵۰ دستگاه اجرایی،  ۱۵ دستگاه گزارش‌هایی از فعالیت‌های خود در زمینه اقتصاد مقاومتی را ارائه دادند. (تصویر تزیینی است)