آشنایی با زندگی سالم به کمک طب سنتی ایرانی
آشنایی با زندگی سالم به کمک طب سنتی ایرانی

ایمنا: سمپوزیوم اصلاح سبک زندگی با طب سنتی ویژه هفته پژوهش توسط دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با همکاری مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی برگزار می گردد. مریم مقیمیان دبیر این برنامه ، هدف را  آشنایی با سبک زندگی سالم و  آشنایی شرکت کنندگان با استفاده از رویکردهای طب […]

ایمنا: سمپوزیوم اصلاح سبک زندگی با طب سنتی ویژه هفته پژوهش توسط دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با همکاری مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی برگزار می گردد.

مریم مقیمیان دبیر این برنامه ، هدف را  آشنایی با سبک زندگی سالم و  آشنایی شرکت کنندگان با استفاده از رویکردهای طب سنتی در کنار طب نوین  دانست.
وی محورهای اصلی این همایش را اصول و مبانی طب سنتی ایران، ورزش و سبک زندگی سالم، روانشناسی و سبک زندگی سالم، خواص خوردنی ها و نوشیدنی ها و خواص دارو های گیاهی برشمرد.
وی با بیان اینکه این همایش برای عموم رایگان است، در ادامه افزود: این همایش در روز دوشنبه ۲۹ آذر سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۲ در سالن شهید میردامادی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله به سایت www.mn.iaun.ac.ir مراجعه و یا با شماره ۰۳۱-۴۲۲۹۲۸۷۱ تماس حاصل کنند.