انتخابات آمد، فرماندار نجف آباد رفت
انتخابات آمد، فرماندار نجف آباد رفت

حدود ۵ ماه مانده به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا که ۲۹ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، سیروس محمودی فرماندار نجف آباد، تودیع خواهد شد. برخی منابع اعلام کرده اند که فردا  ۸صبح، سهراب مظفر نجفی فرماندار  نائین (از اواخر ۹۲ تا به حال) در […]

سهراب مظفر نجفی فرماندار کنونی نایین

حدود ۵ ماه مانده به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا که ۲۹ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، سیروس محمودی فرماندار نجف آباد، تودیع خواهد شد.

برخی منابع اعلام کرده اند که فردا  ۸صبح، سهراب مظفر نجفی فرماندار  نائین (از اواخر ۹۲ تا به حال) در سالن اندیشه فرهنگ سرای خارون،به عنوان ارشد ترین مقام دولت در نجف آباد، معارفه خواهد شد.

در آستانه انتخابات مجلس در اسفند ماه سال گذشته نیز زمزمه هایی برای چنین تغییراتی وجود داشت ولی محمودی، روزهای بعد از انتخابات را هم در نجف آباد تجربه کرد؛در حالی که حسن سلیمی همکار سابقش در همان روز ها از فرمانداری تیران کنار گذاشته شد.

محمودی با سابقه نزدیک به هفت سال کار در این جایگاه، یکی از معدود فرمانداران دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد بود که در دوران روحانی نیز به کارش ادامه داده بود.