مستند قائم مقام؛ روایتی بدون سانسور از آیت الله منتظری+ تیزر
مستند قائم مقام؛ روایتی بدون سانسور از آیت الله منتظری+ تیزر
مشرق نیوز: این مستند روایتی از مبارزات پیش از انقلاب تا فوت ایشان را شامل می شود و برای اولین بار به طور تفصیلی به فراز و فرود وی در نظام سیاسی ایران پرداخته است.

به بهانه پخش مجدد این مستند در روز دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ از شبکه افق صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران

مستند قائم مقام با موضوع زندگی منتظری در جشنواره عمار رونمایی خواهد شد. سیدمحمدعلی صدری‌نیا کارگردان مستند «قائم‌مقام» به فارس گفت: مستند قائم مقام که حاصل حدود دوسال کار پژوهشی و میدانی درباره زندگی آیت الله منتظری است، مراحل آخر تدوین را طی می کند و به زودی اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در این مستند تلاش کرده ایم روایتی بدون سانسور و منصفانه از زندگی ایشان را به تصویر بکشیم.

صدری نیا با اشاره به اینکه در این مستند تصاویر، فیلمها و اسناد منتشرنشده‌ای درباره آیت الله منتظری برای اولین بار پخش خواهد شد گفت: این مستند روایتی از مبارزات پیش از انقلاب تا فوت ایشان را شامل می شود و برای اولین بار به طور تفصیلی به فراز و فرود وی در نظام سیاسی ایران پرداخته است.

وی تصریح کرد: دوران قائم مقامی آیت الله منتظری و سال‌های پس از عزل او، از مقاطعی است که به دلیل حساسیت های سیاسی فراوان کمتر به آن پرداخته شده است، بسیاری از شخصیت های سیاسی هم یا درباره این مساله حاضر به گفتگو نیستند و یا به سختی حاضر به مصاحبه می شوند.
کارگردان مستند قائم مقام ادامه داد: آیت الله ری‌شهری، عمادالدین باقی، حجت‌الاسلام اژه‌ای، احمد منتظری، آیت الله رازینی، عزت الله مطهری و آیت الله گرامی از چهره هایی هستند که برای اولین بار مقابل دوربین قرارگرفته اند و درباره مرحوم منتظری سخن گفته اند.
جهت تهیه این مستند به آدرس زیر مراجعه نمایید