برگزاری جشنواره آب در نجف آباد
برگزاری جشنواره آب در نجف آباد

ایرنا : نخستین ‘جشنواره آب با عنوان«نخستین واژه آب» با شرکت دانش آموزان مدارس ابتدائی نجف آباد در سالن شهروند این  برگزار شد. در این جشنواره که روز چهارشنبه با حضور بیش از یکهزار دانش آموز و معلم مدارس ابتدائی برگزار شد، گروهی از هنرمندان با اجرای برنامه های طنز عروسکی در زمینه بهینه مصرف کردن […]

ایرنا : نخستین ‘جشنواره آب با عنوان«نخستین واژه آب» با شرکت دانش آموزان مدارس ابتدائی نجف آباد در سالن شهروند این  برگزار شد.

در این جشنواره که روز چهارشنبه با حضور بیش از یکهزار دانش آموز و معلم مدارس ابتدائی برگزار شد، گروهی از هنرمندان با اجرای برنامه های طنز عروسکی در زمینه بهینه مصرف کردن آب، توجه به خشکسالی و خشک شدن زاینده رود، شرکت کنندگان را به صرفه جوئی در مصرف آب تشویق کردند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در حاشیه این برگزاری این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان، کاهش بارندگی و شرایط سخت خشکسالی چند ساله گذشته، امیدواریم برگزاری اینگونه جشنوارها به مصرف بهینه آب کمک کند .
هاشم امینی گفت: با توجه به اهمیت آب و شرایط کشور و استان، مسئولان وزارت نیرو بر برگزاری این نوع جشنواره ها و فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب تاکید دارند.
امینی اعلام کرد:در ۱۱ شهرستان اصفهان جشنواره نخستین واژه آب، بصورت پایلوت با شرکت بیش از ۱۰هزار دانش آموز برگزار خواهد شد.