مرگ گردشگر نجف آبادی در کرمان
مرگ گردشگر نجف آبادی در کرمان

ایرنا: محمد مهدی افضلی مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان افزود: روز پنجشنبه هفته گذشته یک تور گردشگری توسط یکی از آژانس های گردشگری از شهر نجف آباد به وسیله ۲ دستگاه اتوبوس برای بازدید از آبشار راین به این محل اعزام می شود. وی با بیان اینکه تعدادی از افراد این گروه پس از صرف […]

ایرنا: محمد مهدی افضلی مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان افزود: روز پنجشنبه هفته گذشته یک تور گردشگری توسط یکی از آژانس های گردشگری از شهر نجف آباد به وسیله ۲ دستگاه اتوبوس برای بازدید از آبشار راین به این محل اعزام می شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از افراد این گروه پس از صرف صبحانه اقدام به کوهنوردی می کنند اظهار کرد: رها شدن یک قطعه سنگ از زیر پای یکی از اعضای گروه و اصابت آن با سر خانمی ۵۷ ساله اهل نجف آباد، موجب جان سپردن وی شد.

افضلی افزود: فردی که ناخواسته سنگ از زیر پایش در رفته از گردشگران همین تور است که با ارائه شکایتی از طرف همسر متوفی به دلیل قتل غیرعمد در بازداشت به سر می برد و نیروی انتظامی در حال پیگیری این پرونده از طریق مراجع قضایی است.

وی ادامه داد:این تور از طرف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز داشته و همه افراد عضو این تور زیر پوشش بیمه گردشگری قرار داشته اند. آبشار راین در دامنه ‌های کوه هزار واقع شده و یکی از جاذبه ‌های طبیعی گردشگری استان کرمان است.

شهر راین یکی از ییلاق های دیدنی استان کرمان است که از مرکز شهر ۱۱۰ کیلومتر فاصله دارد.