​طلایی شدن کونگ فو کاران نجف آباد در آسیا
​طلایی شدن کونگ فو کاران نجف آباد در آسیا

ایمنا:رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: داود حکیمی و صادق باقری کونگ فوکاران جوان شهرستان که به رقابت های کاپ آزاد آسیا در شهر باکوی آذربایجان اعزام شده بودند، موفق به کسب چهار نشان طلا در بخش مبارزه و هنرهای فردی شدند. سید محمد طباطبائی اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها […]

ایمنا:رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: داود حکیمی و صادق باقری کونگ فوکاران جوان شهرستان که به رقابت های کاپ آزاد آسیا در شهر باکوی آذربایجان اعزام شده بودند، موفق به کسب چهار نشان طلا در بخش مبارزه و هنرهای فردی شدند.

سید محمد طباطبائی اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها نمایندگانی از ۱۱ کشور آسیایی همچون گرجستان، ترکیه، روسیه، امارات، ترکمنستان، قرقیزستان، قطر، تاجیکستان و هند در کنار نمایندگانی از سایر نقاط ایران حضور داشتند.
طباطبایی دعوت از احسان قیصریه ها وزنه بردار شهرستان به دومین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان را یکی دیگر از افتخارات روزهای اخیر ورزشکاران شهرستان دانست و اضافه کرد: با نظر کادر فنی تیم فوتبال بانوان کشور از فروغ موری، زمرد سلیمانی، وحیده ایثاری، الهام فرهمند و فاطمه عادلی بازیکنان تیم آینده سازان میهن نجف آباد جهت حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا دعوت شده است.
وی با اشاره به کسب نشان های نقره و برنز توسط علیرضا عربی و علی رحیمی ورزشکاران اعزامی شهرستان به رقابت های کاپ آزاد استان در رشته کونگ فو خاطر نشان کرد: در مسابقات انتخابی جودوی استان نیز تیم اعزامی نجف آباد موفق به کسب ۲ نشان نقره توسط عباس یعقوبی و صادق احمدی و سه گردن آویز برنز توسط میثم عرب، محمد هادی میرزائیان و محمد شجاعی گردید.
رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد خاطرنشان کرد: در مسابقات انتخابی ژیمناستیک دختران استان که در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در ۲ بخش انفرادی و تیمی برگزار شد، تیم شهرستان با ترکیب مائده منتظری، مهدیا فاضل، مبینا باقری، نجمه صالحی، حسنی نعمتی و مهسا احمدی به ۲ نشان طلا، سه نقره و سه گردن آویز برنز دست پیدا کردند.
طباطبایی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان شهرستان خاطرنشان کرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف و دستور کار تقدیر و تجلیل از ادارات فعال در این بخش، تشریح گزارش عملکرد تیم بازرسی ستاد و بررسی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی برگزار شد، تعدادی از مدیران مجموعه های مردم نهاد و فعالین فضای مجازی شهرستان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مطرح شده پرداختند.» (تصویر تزیینی است)