درخشش گروه سرود نجف آبادی در جایزه بزرگ انقلاب+ تصاویر
درخشش گروه سرود نجف آبادی در جایزه بزرگ انقلاب+ تصاویر

ایمنا: در بخش دختران جشنواره کشوی جایزه بزرگ سرود انقلاب کشور، گروه سرود آوای دفینه از دبیرستان امام حسین نجف آباد با اجرای سرود «خاک مهر آئین» توانست به عنوان یکی از گروه های برگزیده مسابقات اعلام و الهام سوفسطایی، مربی این گروه نیز، به عنوان مربی برتر فنی کشور برگزیده شد.مینا عامل مدیریت این دبیرستان و […]

ایمنا: در بخش دختران جشنواره کشوی جایزه بزرگ سرود انقلاب کشور، گروه سرود آوای دفینه از دبیرستان امام حسین نجف آباد با اجرای سرود «خاک مهر آئین» توانست به عنوان یکی از گروه های برگزیده مسابقات اعلام و الهام سوفسطایی، مربی این گروه نیز، به عنوان مربی برتر فنی کشور برگزیده شد.مینا عامل مدیریت این دبیرستان و گروه سرود را عهده دار است.


گروه سرود آوای مهر طاها که به نمایندگی از اصفهان در این جشنواره کشوری حضور پیدا کرده بود، با درخشش نوجوانان و جوانان خود توانست در بین ۱۰۰ گروه سرود برتر کشور، با اجرای قطعه عزم جوانی به عنوان دومین گروه برگزیده کشور انتخاب شود. همچنین سعید عنایتی، مربی این گروه نیز در بخش بهترین مربی فنی موفق به کسب رتبه برتر در بخش برادران شد.
در این جشنواره که به صورت سراسری برگزار شد، در بین گروه های حاضر از میان ۲۵۰ اثر ارسالی ۱۰۰ گروه سرود از سراسر کشور در مرحله‌ غیر‌حضوری انتخاب شده و به مرحله حضوری راه یافتند و به رقابت با یکدیگر پرداختند‌.