​نایب قهرمانی نجف آباد در پرس سینه کشور
​نایب قهرمانی نجف آباد در پرس سینه کشور

ایمنا:رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: در رقابت های قهرمانی پرس سینه کشور که به مناسبت دهه فجر به میزبانی تهران برگزار شد، تیم پیشکسوتان شهرستان با ۴۴ امتیاز پس از کرمانشاه بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستاد. سید‌محمد طباطبایی اظهار داشت: در این دوره غلامعباس احمدیان و علی هادیان نشان‌های طلا و نقره و […]

ایمنا:رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: در رقابت های قهرمانی پرس سینه کشور که به مناسبت دهه فجر به میزبانی تهران برگزار شد، تیم پیشکسوتان شهرستان با ۴۴ امتیاز پس از کرمانشاه بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستاد.

سید‌محمد طباطبایی اظهار داشت: در این دوره غلامعباس احمدیان و علی هادیان نشان‌های طلا و نقره و مصطفی خسروی و محسن وحدت نیز به مدال‌های برنز دست پیدا کرده و چهار عنوان چهارمی نیز توسط علی مراد قیصربیگی،  بهفر دری، مصطفی زنگنه و حسین جعفری برای تیم اعزامی کسب شد.
طباطبائی با اشاره به مربیگری و سرپرستی تیم اعزامی توسط فرشاد ابراهیمی و سید محمد حسنی خاطر نشان کرد: حمید‌رضا جعفری و علی قیصریه‌ها نیز دیگر ورزشکاران نجف‌آبادی که در قالب تیم بزرگسالان حفاری خوزستان  شرکت کرده بودند، نشان های طلا و برنز را کسب کردند.
وی با اشاره به کسب پنج نشان طلا و نقره توسط کمانداران نجف‌آبادی در رقابت‌های قهرمانی استان گفت: در این دوره که با حضور ۹۰ کماندار در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مردان و زنان در مسافت هجده متر رشته های ریکرو و کامپوند به میزبانی شاهین شهر برگزار شد، پویا نبی و پوریا دیانی در ریکرو نوجوانان به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دست پیدا کردند.
وی اضافه کرد: رویا نوریان و امین پیرعلی نیز در ریکرو بزرگسالان و مهرداد نورمحمدی نیز در کامپوند همین رده سنی به سه نشان نقره قهرمانی استان دست پیدا کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد با اعلام کسب نشان برنز مسابقات دارت قهرمانی کشور توسط محمد مهدی جهانگیری در بین ۳۲ شرکت کننده ادامه داد: آرمیتا عابدینی نیز با اسب آرشام توانست در مسابقات سوارکاری قهرمانی کشور که با عنوان جام فجر انقلاب به میزبانی گچساران برگزار شد، عنوان نایب قهرمانی نوجوانان را به دست آورد.
دعوت از فائزه روناسی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی قایقرانی کشور جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند و نایب قهرمانی هادی عرب در مسابقات قهرمانی کاراته انتخابی تیم ملی در شهر رشت دیگر اخبار شاخص ورزشی نجف آباد طی روزهای اخیر را تشکیل می دهند.
در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جام فجر نیز که در رده سنی نونهالان با حضور ۱۰ نفر به صورت دوره ای‌حذفی برگزار شد، سارا سلیمانی در کنار عاطفه محمدی و صبا ایزدی به عناوین اول تا سوم دست پیدا کردند.