درخواست برای سهام دار شدن در فاضلاب
درخواست برای سهام دار شدن در فاضلاب

ایسنا:نماینده مردم نجف آباد،تیران و کرون در مجلس خواستار سهامدار شدن مردم در پروژه فاضلاب شهرستان های تیران و کرون شد و افزود: با وجود آنکه قانون نسبت به این موضوع تصریح دارد اما سازوکار لازم از سوی وزارت نیرو  وجود ندارد؛ تمهیدات لازم صورت نگرفته است. لذا می طلبد وزیر، کارگروه ویژه‌ای را برای […]

ایسنا:نماینده مردم نجف آباد،تیران و کرون در مجلس خواستار سهامدار شدن مردم در پروژه فاضلاب شهرستان های تیران و کرون شد و افزود: با وجود آنکه قانون نسبت به این موضوع تصریح دارد اما سازوکار لازم از سوی وزارت نیرو  وجود ندارد؛ تمهیدات لازم صورت نگرفته است. لذا می طلبد وزیر، کارگروه ویژه‌ای را برای سهامدار شدن مردم در پروژه فاضلاب حوزه انتخابیه در نظر بگیرد.

وی با اشاره به معضلات و مشکلات ایجاد شده برای دو کارخانه نیلو و کاشی اصفهان به خاطر سوءمدیریت نیز گفت: براساس قانون، وزیر کار اجازه دارد از قوانین مشخص درخصوص بحران کارخانجات استفاده کرده و اقدامات لازم را برای این دو کارخانه انجام دهد.

وی ادامه داد: جاده علویجه به سمت پل سه راه اصفهان تبدیل به قتلگاه شده است و بیشترین کشته ها در این مسیر در استان اصفهان اتفاق می‌افتد، لذا تسریع در دوبانده شدن این جاده امری ضروری است.

ابوترابی همچنین در تذکری به وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: تکمیل استخر سرپوشیده نجف آباد حدود ۱۸ سال طول کشیده، لذا ضروری است برای اوایل سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد. همچنین شهرستان تیران و کرون با ۷۵ هزار نفر جمعیت، بیمارستان ندارد؛ لذا دولت باید برای ساخت بیمارستان در این شهرها اقدام عاجل کند.