​رقابت ۱۳۰ بانوی تکواندو کار در نجف آباد
​رقابت ۱۳۰ بانوی تکواندو کار در نجف آباد

ایمنا: طباطبائی رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در مسابقاتی که اخیرا به میزبانی خانه تکواندوی شهرستان برگزار شد، بیش از ۱۳۰ ورزشکار در بخش کیوروگی در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت پرداخته و در پایان به نفرات برتر لوح و جوایزی اهدا شد. وی گفت: در رقابت های […]

ایمنا: طباطبائی رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در مسابقاتی که اخیرا به میزبانی خانه تکواندوی شهرستان برگزار شد، بیش از ۱۳۰ ورزشکار در بخش کیوروگی در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت پرداخته و در پایان به نفرات برتر لوح و جوایزی اهدا شد.

وی گفت: در رقابت های تکواندوی جام مدافعان حرم که به میزبانی شهر دهق برگزار شد، بیش از ۲۰۸ شرکت کننده در دو رده سنی خردسالان و نونهالان و ۱۰ وزن با کمربندهای سبز، آبی، قرمز و مشکی  توانایی های رزمی خود را به رقابت گذاشتند.
طباطبائی از پایان مسابقات فوتسال و فوتبال باشگاه های نجف آباد با حضور ۹۱تیم و برپایی ۲۵۱ تیم خبر داد و بیان داشت: محسن رجایی در مسابقات ورزش های همگانی استان در رشته پرش طول مقام سوم و در ضربه به میت نیز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان نجف‌آباد با اشاره به کسب ۱۹ نشان رنگارنگ از مسابقات کاراته صنایع دفاع استان توسط باشگاه رزمندگان اسلام یزدانشهر عنوان کرد: سهیل موسوی و وحید القاسی ورزشکاران طلایی و جواد القاسی، متین القاسی، علی حیدری، محمد هارونی و پوریا مردانی نیز نایب قهرمانان این بازی ها را تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: برای این تیم که مربیگری آن را سامان حسینی عهده دار بود، حامد القاسی، عنایت القاسی، صدرا القاسی، طاها القاسی، حسین عیدی وندی، محمد حسن القاسی، امیرعلی سپیانی، سپهر رحیمی، محمد اسدی، امیر عیدی وندی، صابرعسگری، اهورا صادقی  و علی سلمانی به نشان برنز دست پیدا کردند.
طباطبائی بیان داشت: تیم رعد پدافند اصفهان که از حضور مسعود محمد زاده ها یکی از والیبالیست های مطرح شهرستان بهره می‌گیرد، با صعود به فینال لیگ دسته یک باشگاه های کشور، مجوز حضور در لیگ برتر این رشته را به دست آورد.
وی با اشاره به میزبانی نجف آباد از همایش پیشکسوتان جودوی استان افزود: ارائه توضیحات برای متقاضیان شرکت در آزمون دان ۱تا۵ این رشته در کنار تجلیل از  مجید رحمتی ها دارنده نشان برنز قهرمانی کشور و مهدی ملکی به عنوان ورزشکاران روشن‌دل از دیگر قسمت های این برنامه محسوب می شدند.