فعالیت ۵۷ هکتار گلخانه در نجف آباد
فعالیت ۵۷ هکتار گلخانه در نجف آباد

ایمنا: مطهری مدیر جهاد گفت: کشاورزان به میزان قابل توجهی به سمت کشت های گلخانه ای حرکت کرده اند به طوری‌که سطح پنجاه و هفت هکتاری این شیوه کشاورزی در شهرستان به سرعت در حال افزایش است. وی اضافه کرد:در زمینه ارائه تسهیلات مورد نیاز با هیچ مشکل و محدودیتی مواجه نیستیم و متقاضیانی که دارای […]

ایمنا: مطهری مدیر جهاد گفت: کشاورزان به میزان قابل توجهی به سمت کشت های گلخانه ای حرکت کرده اند به طوری‌که سطح پنجاه و هفت هکتاری این شیوه کشاورزی در شهرستان به سرعت در حال افزایش است.

وی اضافه کرد:در زمینه ارائه تسهیلات مورد نیاز با هیچ مشکل و محدودیتی مواجه نیستیم و متقاضیانی که دارای شرایط لازم باشند می‌توانند پس از تکمیل پرونده خود از تسهیلات ارائه شده بانک کشاورزی بهره‌مند شوند.

مدیر جهاد کشاورزی نجف آباد از ادامه احداث ۲ هزار متر کانال آبرسانی در گلدشت با اعتبار ۱۹۰ میلیون تومان به عنوان یکی از آخرین اقدامات انجام شده در زمینه کاهش مصرف آب یاد کرد و گفت: علاوه بر این پروژه که ۸۵درصد اعتبارات آن به صورت سهم دولت و مابقی در قالب خودیاری کشاورزان تامین شده، طرح‌های مشابهی در قلعه‌سفید، حاجی‌آباد و نهضت‌آباد با مجموع اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان از محل بودجه های ملی در دست اجرا است.