قهرمانی نجف آباد در لیگ برتر فوتبال+تصاویر
قهرمانی نجف آباد در لیگ برتر فوتبال+تصاویر

تیم فوتبال آینده سازان میهن نجف آباد با برتری ۵-۱ در برابر قشقایی شیراز به مقام قهرمانی این دوره از بازی‌های لیگ برتر بانوان دست یافت. تیم‌های فوتبال قشقایی شیراز و آینده‌سازان نجف‌آباد سه شنبه ۲۴ اسفندماه در چهارچوب هفته پایانی لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان سمیه شهبازی با نتیجه […]

تیم فوتبال آینده سازان میهن نجف آباد با برتری ۵-۱ در برابر قشقایی شیراز به مقام قهرمانی این دوره از بازی‌های لیگ برتر بانوان دست یافت.
تیم‌های فوتبال قشقایی شیراز و آینده‌سازان نجف‌آباد سه شنبه ۲۴ اسفندماه در چهارچوب هفته پایانی لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان سمیه شهبازی با نتیجه ١_۵ از سد تیم قشقایی گذشتند و ۴٧ امتیاز و بالاتر از شهرداری بم ۴۶ امتیازی و شهرداری سیرجان ۴۶ امتیازی قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان لقب بگیرد.
در این دیدار هاجر دباغی، فاطمه عادلی، صفورا جعفری و فروغ موری (٢ گل) زننده گل‌های آینده سازان در این بازی بودند. تیمی که بهترین پاسور بازی‌های این فصل یعنی الهام فرهمند و همچنین فروغ موری یکی از بهترین گل زن بازی‌ها را در اختیار داشت.
همچنین فروغ موری از تیم آینده سازان میهن نجف آباد با ٢٣ گل در رده دوم جدول گل زنان این فصل رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان قرار گرفت.

جشن قهرمانی تیم آینده سازان میهن نجف آباد