سفارش آگهی «سگی»/ سگ و کیف پول فرق ندارند
سفارش آگهی «سگی»/ سگ و کیف پول فرق ندارند

چند روز پیش یک نفر در تلگرام برای ما آگهی از گم شدن دو قلاده سگ فرستاد و خواستار انتشار آن شد. متن اولیه مربوط به واکنش ما و جوابی که یکی از مخاطبان داده را مرور کنیم: -طرف دو تا سگ از این پشمولی ها گم کرده، بعد اومده برای ما پیام فرستاده که […]

چند روز پیش یک نفر در تلگرام برای ما آگهی از گم شدن دو قلاده سگ فرستاد و خواستار انتشار آن شد. متن اولیه مربوط به واکنش ما و جوابی که یکی از مخاطبان داده را مرور کنیم:

-طرف دو تا سگ از این پشمولی ها گم کرده، بعد اومده برای ما پیام فرستاده که یه متنی براش توی کانال بگذاریم در همین خصوص. تازه تصاویر سگها را همراه با شماره تلفن برای دریافت مژدگانی ارسال کرده!!!

نمی دونم ما رو چی فرض کردند!!؟ دیگه همینو فقط کم داشتیم…

 

جواب یکی از مخاطبان:
«باران» جواب داده:امیدوارم نجف ابادی نباشین برای من خجالت اوره ک همشهریم بجای کمک به دیگران برای خود شیرینی یا مزه ریختن بخواد دیگران رو مسخره کنه فردی ک از شما کمک خواسته روی انسانیت شما حساب کرده و واقعا شرم اوره که شما بجای کمک لوده بازی در آوردین چه فرقی داره سگ گم کرده یا کیف پول براش ارزش داشته ارزشی که شما با بی شرمی تمام مسخرش کردین.

وای بر من اگر همهشری مثل شما داشته باشم .
کانالی که داخلش بجای ارامش و دوستی بجای همدلی و همبستگی تمسخر دیگران سوژه باشه جای من نیست واقعا متاسفم براتون

 

 

(چیزی که در این میان مهمه، شنیده شدن زنگ خطر برای تغییر سبک زندگی ما است، باور کنیم که بسیاری از ما قورباغه پز شده ایم.)