۱۲ هزار ماموریت برای «۱۱۵»
۱۲ هزار ماموریت برای «۱۱۵»

ایمنا:مسئول امور پایگاه های فوریت های پزشکی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: تکنسین های اورژانس ۱۱۵ شهرستان نجف آباد در سال ۹۵ به ۱۲ هزار و ۱۳۶ ماموریت اعزام شدند که از این تعداد، ۷ هزار و ۲۲۰ مورد غیرترافیکی و ۴ هزار و ۹۱۶ مورد ترافیکی بوده است. امیر شاه محمدی افزود: در سال گذشته […]

ایمنا:مسئول امور پایگاه های فوریت های پزشکی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: تکنسین های اورژانس ۱۱۵ شهرستان نجف آباد در سال ۹۵ به ۱۲ هزار و ۱۳۶ ماموریت اعزام شدند که از این تعداد، ۷ هزار و ۲۲۰ مورد غیرترافیکی و ۴ هزار و ۹۱۶ مورد ترافیکی بوده است.
امیر شاه محمدی افزود: در سال گذشته از مجموع ماموریت های ترافیکی ۳ هزار و ۶۹۶ نفر بستری و ۶۸ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه توسط تکنسین های اورژانس درمان شدند؛ از مجموع ماموریت های ترافیکی نیز ۵ هزار و ۱۲۷ نفر بستری و ۳۰۵ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.
اعزام  به ۴۲ حادثه مسمومیت
شاه محمدی تصریح کرد: در این مدت، فوریت های پزشکی نجف آباد به ۴۲ حادثه مسمومیت با منوکسیدکربن اعزام شد و به مصدومان این حوادث امدادرسانی کرد.
وی با اشاره به انجام یک مورد کمک به زایمان زن باردار توسط تکنسین های اورژانس نجف آباد، گفت: در سال ۹۵ تعداد ۱۳ مورد احیای موفق در کارنامه پرسنل ۱۱۵ این شهرستان به ثبت رسید.
وی خاطرنشان کرد: فوریت های پزشکی نجف آباد در سال گذشته آموزش های طرح بها را برای ۳ هزار و ۶۲۶ نفر در قالب ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر – ساعت برگزار کرد و در این زمینه رتبه نخست را در سطح استان اصفهان به خود اختصاص داد.
آخرین اخبار از توسعه زیرساخت ها
شاه محمدی اظهار کرد: در سال ۹۵، کد دوم پایگاه شماره یک نجف آباد و ساختمان پایگاه ۱۱۵ ویلاشهر افتتاح شد؛ همچنین یک دستگاه دی سی شوک توسط خیرین برای فوریت های پزشکی نجف آباد خریداری شد.
وی با اشاره به اختصاص یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به اورژانس ۱۱۵ نجف آباد و فعال شدن آن در بهمن ماه ۹۵ گفت: در سال گذشته، سلامت جسم و روان پرسنل فوریت های پزشکی بررسی شد و کارکنانی که دچار مشکل بودند، تحت درمان قرار گرفتند.

اورژانس پیش بیمارستانی نجف آباد با برخورداری از ۷ پایگاه شامل ۸ واحد عملیاتی و ۴۵ نفر پرسنل به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات درمانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی هستند