شهادت دومین نیروی لشگر زرهی ۸ نجف آباد در ماه های اخیر
شهادت دومین نیروی لشگر زرهی ۸ نجف آباد در ماه های اخیر

عصر امروز بدن مطهر  سروان شهید محسن حیدری یکی از رزمندگان لشگر زرهی ۸ نجف اشرف که در مقابله با گروه های تروریستی در کشور سوریه به شهادت رسیده از محل این لشگر تشییع خواهد شد. مراسم تشییع و به خاک سپاری این شهید نیز فردا از مقابل سپاه  خمینی شهر راس ساعت ۴ بعد […]

عصر امروز بدن مطهر  سروان شهید محسن حیدری یکی از رزمندگان لشگر زرهی ۸ نجف اشرف که در مقابله با گروه های تروریستی در کشور سوریه به شهادت رسیده از محل این لشگر تشییع خواهد شد.

مراسم تشییع و به خاک سپاری این شهید نیز فردا از مقابل سپاه  خمینی شهر راس ساعت ۴ بعد از ظهر  برپا خواهد شد. روز جمعه نیز مراسمی از ساعت ۸ و نیم تا دوازده و نیم و همچنین ساعت ۴ عصر تا پیش از زمان مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان خمینی شهر واقع در بلوار امیر کبیر محله هُرسان کوچه ۶۲ برگزار خواهد شد.شهید

محسن حیدری که کمتر از دو ماه از مدت ماموریتش در کشور سوریه می گذشت در این مدت به عنوان دیده بان توپخانه مشغول انجام وظیفه بود و در نهایت نیز بر اثر برخورد تیر تک تیر انداز به ناحیه صورت به شهادت رسید.

از این شهید یک فرزند دو ساله به یادگار مانده است.

لازم به ذکر است که چندی پیش نیز روح الله کافی زاده یکی از نیروهای زبده این لشگر در کار با تانک پس از حضور در  درگیری های کشور سوریه  به شهادت رسیده بود.

 

گزارش تصویری از تشییع جنازه شهید محسن حیدری (شهیدی از لشکر ۸ نجف اشرف)