دولت، کشور را ۴۰هزار میلیارد دلار بدهکار کرد
دولت، کشور را ۴۰هزار میلیارد دلار بدهکار کرد

پایگاه خبری تسنیم: تنها ۵ درصد مردم کشور از هواپیماها استفاده می‌کنند و این اولویت‌بندی اشتباه مسائل کشور مشکلاتی را ایجاد کرده است. ابوالفضل ابوترابی  در جلسه علنی یکشنبه ۲۷ فروردین  در تذکری شفاهی گفت: رئیس جمهور در ۴ سال گذشته اشتباهاتی در اولویت‌بندی مسائل کشور داشته است. وی با بیان اینکه تنها ۳۰ درصد […]

پایگاه خبری تسنیم: تنها ۵ درصد مردم کشور از هواپیماها استفاده می‌کنند و این اولویت‌بندی اشتباه مسائل کشور مشکلاتی را ایجاد کرده است.

ابوالفضل ابوترابی  در جلسه علنی یکشنبه ۲۷ فروردین  در تذکری شفاهی گفت: رئیس جمهور در ۴ سال گذشته اشتباهاتی در اولویت‌بندی مسائل کشور داشته است.

وی با بیان اینکه تنها ۳۰ درصد مشکلات کشور به تحریم‌ها بستگی داشت، گفت: رئیس جمهور ۴ سال وقت خود را صرف تحریم‌هایی کرد که صرف این وقت قطعا قمار از اول باخته‌ای بود که نتیجه‌ای برای کشور نداشت؛ از ابتدا تخم مرغ‌ها را در یک سبد گذاشتیم که برای مردم نتیجه‌بخش نبود.

ابوترابی با بیان اینکه در مسکن مهر ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد و علیرغم انتقاداتی که به این طرح وجود داشت اما باعث اشتغالزایی در کشور شد افزود: اما دولت یازدهم قرارداد خرید بیش از ۴۰ هزار میلیارد هواپیما را با خارجی‌ها امضا کرد و کشور را بدهکار کرد و اشتغالی برای جوانان ایجاد نکرد.

نماینده مردم نجف‌آباد،تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دولت به جای اینکه وقتش را می‌گذاشت بر سر برجام به مسائل تامین اجتماعی، رفع موانع تولید و اشتغال و اصلاح نظام بانکی ربوی می‌کرد نتایج بهتری می‌گرفت.