کمک ۳۰ میلیاردی به بیست شهرداری و دهیاری
کمک ۳۰ میلیاردی به بیست شهرداری و دهیاری

ایمنا: فرماندار شهرستان نجف­ آباد گفت: طی سال گذشته و با وجود تمامی مشکلات مالی، دولت از ردیف های اعتباری مختلف نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان به ۶ شهرداری و چهارده دهیاری شهرستان کمک کرده است. سهراب مظفر نجفی گفت: در راستای همین اقدامات که با هدف توسعۀ متوازن شهرها صورت می ­گیرد، تاکنون ۱۰۰درصد […]

ایمنا: فرماندار شهرستان نجف­ آباد گفت: طی سال گذشته و با وجود تمامی مشکلات مالی، دولت از ردیف های اعتباری مختلف نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان به ۶ شهرداری و چهارده دهیاری شهرستان کمک کرده است.

سهراب مظفر نجفی گفت: در راستای همین اقدامات که با هدف توسعۀ متوازن شهرها صورت می ­گیرد، تاکنون ۱۰۰درصد اعتبارات مربوط به ۲درصد نفت محقق شده و در زمینه سایر اعتبارات تملک دارایی هم شاهد تحقق ۴۵درصدی بوده ایم.
وی با اظهار امیدواری برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی دولت و افزایش چنین کمک­ هایی بیان داشت: اعتباراتی مانند ارزش افزوده، سوخت و آلایندگی هیچ­گاه به تنهایی جوابگوی نیاز مالی شهرداری­ ها مخصوصاً در شهرهای کوچک و کم ­درآمد نخواهد بود و این مجموعه­ ها بایستی به فکر ایجاد درآمدهای محلی پایدار باشند.
معاون استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به سهمیه اشتغال پنج هزار و ۵۶۰ نفری شهرستان طی سال گذشته افزود: تا پایان سال ۹۵ شاهد ایجاد اشتغال برای بیش از ۴۸۰۰ نفر بودیم که این میزان از تحقق ۸۷درصدی سهمیه اختصاص داده شده خبر می­ دهد.