کمک ۲/۸ میلیاردی «قمر بنی هاشم» به بیماران کلیوی
کمک ۲/۸ میلیاردی «قمر بنی هاشم» به بیماران کلیوی

اصفهان امروز : مدیر عامل انجمن خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد گفت: در یک سال گذشته بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی خیریه قمر بنی‌هاشم برای مددجویان، بیماران تحت پوشش و خانواده‌های آن‌ها هزینه شده است. علی سلیمان نژاد افزود: این کمک‌ها در قالب تأمین هزینه‌های درمان و سایر کمک‌های نقدی یا غیر […]

اصفهان امروز : مدیر عامل انجمن خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد گفت: در یک سال گذشته بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی خیریه قمر بنی‌هاشم برای مددجویان، بیماران تحت پوشش و خانواده‌های آن‌ها هزینه شده است.
علی سلیمان نژاد افزود: این کمک‌ها در قالب تأمین هزینه‌های درمان و سایر کمک‌های نقدی یا غیر نقدی به بیماران و خانواده‌های آن‌ها بوده است. وی اضافه کرد: در این راستا ۳۰ تن برنج، ۴۰ تن گوشت، ۱۳ هزار بطری روغن خوراکی، بالغ‌بر ۸ هزار و ۷۰۰ بسته پنیر، حدود ۵ هزار کارتن خرما، ۹۰۰ کارتن ماکارونی، ۱۲ هزار کیلوگرم ماش، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ بسته چای، بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ جعبه شیرینی و زولبیا و بامیه، ۱ هزار و ۵۰۰ بسته الویه، حدود ۱ هزار و ۲۰۰ عدد مرغ، حدود ۶ هزار بسته کفش و البسه و سایر اقلام خوراکی و کالاهای مصرفی بین مددجویان وبیماران تقسیم‌شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴ هزار و ۸۰۰ بیمار از شهرستان‌های غرب استان تحت حمایت خیریه حضرت قمر بنی‌هاشم هستند که می‌توان گفت نیمی از آن‌ها نجف‌آبادی و بقیه از سایر شهرستان‌ها هستند.

سلیمان نژاد خاطرنشان کرد یکی از مهم‌ترین اهداف و فعالیت‌های این خیریه حمایت از بیماران کلیوی است که باید گفت در حال حاضر ۱۸۸ بیمار دیالیزی در ۴ شیفت در بیمارستان‌ها دیالیز می‌شوند.

وی همچنین از تأمین برخی اقلام و کالاهای مصرفی به‌عنوان کمک جهیزیه خبر داد وگفت: در یک سال گذشته برای ۳۰ زوج جوان متعلق به بیماران تحت پوشش خیریه کمک جهیزیه به میزان ۱۵۰میلیون تومان تأمین‌شده است.