۲۰۳۰ بدتر از کاپیتولاسیون است
۲۰۳۰ بدتر از کاپیتولاسیون است

خبرگزاری فارس: امام جمعه  نجف‌آباد گفت: سند ۲۰۳۰ که گلایه رهبری را به دنبال داشت بدتر از کاپیتولاسیون است و یک سند ذلت‌بار است که یا ناآگاهانه بوده که چنین افرادی لیاقت مسؤولیت در نظام را ندارند و یا آگاهانه امضا شده که خیانت آشکار به ملت است. وی درباره برخی مفاد این سند که مغایر […]

خبرگزاری فارس: امام جمعه  نجف‌آباد گفت: سند ۲۰۳۰ که گلایه رهبری را به دنبال داشت بدتر از کاپیتولاسیون است و یک سند ذلت‌بار است که یا ناآگاهانه بوده که چنین افرادی لیاقت مسؤولیت در نظام را ندارند و یا آگاهانه امضا شده که خیانت آشکار به ملت است.

وی درباره برخی مفاد این سند که مغایر با دستورات اسلام است، بیان کرد: این سند در حالی توسط یونسکو به اسم توسعه پایدار کشورها قوانینی نوشته و به امضای کشورها از جمله ایران رسیده که اقتصاد، فرهنگ، آموزش‌ و پرورش باید طبق مفاد این سند اصلاح شود که از مفاد مغایر با فرهنگ اسلامی، برداشته شدن تمام ظواهر دینی از کتاب‌ها و گنجاندن مسائل جنسی از سنین کم به کودکان است.

حسناتی در ادامه تصریح کرد: نابودی خانواده‌ها، که براساس اندیشه‌های کثیف الکی غربی نوشته شده که کشورها باید در طی این ۱۵سال عملکرد خود را گزارش دهند، وقتی شاهد گرایش اندیشمندان غربی به سمت اسلام و تشیع هستیم چرا باید تابع فرهنگ کثیف غرب باشیم.