یادگاری مسئولان با پسری که «سگ پوست از سرش کند»+ تصویر
یادگاری مسئولان با پسری که «سگ پوست از سرش کند»+ تصویر

در بازدید اخیری که تعدادی از مسئولان استان از شهرستان داشتند، دوستان در منزل پسر بچه ای که اخیرا در حمله سگ گله پوست سرش کنده شد نیز حضور پیدا کرده و با او عکس گرفتند. پور مظفر کارشناس ارشد کنترل و مراقبت بیماری هاری مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشتو رمضانپور کارشناس برنامه زئونوز […]

در بازدید اخیری که تعدادی از مسئولان استان از شهرستان داشتند، دوستان در منزل پسر بچه ای که اخیرا در حمله سگ گله پوست سرش کنده شد نیز حضور پیدا کرده و با او عکس گرفتند.

پور مظفر کارشناس ارشد کنترل و مراقبت بیماری هاری مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشتو رمضانپور کارشناس برنامه زئونوز مرکز بهداشت استان جزء این افراد بودند.

از تصویر به خوبی می توان وضعیت مالی این خانواده را فهمید؛ نمی دانیم انبوه وعده هایی که مسئولان به این پسر و خانواده اش دادند، الآن در چه حالی هستند؟! و نمی دانیم اوضاع جسمانی این دانش آموز و عمل پیوند پوست سرش به کجا رسیده؟ در خبر پایگاه خبری شبکه بهداشت اشاره ای به این موضوعات نشده است.

در خبر آمده: «مسئولان از مجموعه امکانات و برنامه پیشگیری و کنترل بیماری هاری شهرستان بازدید و ضمن ارزیابی و پایش روند اجرای این برنامه در شهرستان در خصوص روند اجرای دستورالعمل طرح زنده‌گیری و کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد  نکاتی را  ارائه نمودند.»