اولین نتایج انتخابات در حوزه نجف آباد/خبر تکمیل می شود+ تصاویر شمارش
اولین نتایج انتخابات در حوزه نجف آباد/خبر تکمیل می شود+ تصاویر شمارش

۱ – جواد حجتی ۲ – مجید پزشکی ۳ – محسن پوراسماعیلی ۴ – مجتبی گودرزی ۵ – عیدی محمد طرقی ۶ – محمد حسن آسیابانی ۷ – محمد منتظری نجف آبادی ۸ – مهدی حاج صادقیان ۹ – ابراهیم ابوترابی بر اساس منابع غیر رسمی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۶۴ […]

۱ – جواد حجتی
۲ – مجید پزشکی
۳ – محسن پوراسماعیلی
۴ – مجتبی گودرزی
۵ – عیدی محمد طرقی
۶ – محمد حسن آسیابانی
۷ – محمد منتظری نجف آبادی
۸ – مهدی حاج صادقیان
۹ – ابراهیم ابوترابی

بر اساس منابع غیر رسمی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۶۴ درصد نجف آبادی ها در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
بر اساس این گزارش بیش از ۱۵۰ هزار و ۲۵۰ نفر از واجدین شرایط در انتخابات شرکت داشتند که در این میان حسن روحانی ۹۱هزار و ۶۲۳رآی، ابراهیم رئیسی ۵۴هزار و ۴۸ رآی، مصطفی میرسلیم ۳هزار و ۱۰۱ رآی و هاشمی طبا ۱۴۸۴ رآی را به خود اختصاص دادند.

در خصوص شورا هنوز آرای ۶۰ صندوق تجمیع و به آمار کلی اضافه نشده ولی تا این لحظه به نظر راهیابی افرادی مانند مجید پزشکی، مجتبی گودرزی، محسن پور اسماعیلی و جواد حجتی به شورای شهر پنجم قطعی باشد.

برخی از محمد حسن آسیابانی و ابراهیم ابوترابی نیز به عنوان افراد بالای لیست نام برده و احتمال حضور در ترکیب نهایی (شاید علی البدل) را می دهند.

پیگیری ها ما از طریق مراجع رسمی و غیر رسمی برای کسب اخبار بیشتر همچنان ادامه دارد؛ بیشترشون جواب نمی دند یا می گویند «هنوز نمیشه قطعی اعلام نظر کرد.

این در حالی است که در بسیاری از شهرستان های استان، نتایج برای خبرنگاران ایمنا اعلام شده است.

با وجود الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شورای شهر، نتایج صندوق ها همان نیمه شب دیشب مشخص شد ولی این آمار باید تحویل فرمانداری شده و سپس مورد تایید وزارت کشور قرار گیرد که مرحله تایید بعضاً زمان بر بوده و اعلام قطعی نتایج را به تاخیر می اندازد.

برخی اعلام قطعی نتایج شورای شهر نجف آباد را به ۱ساعت دیگر و تعدادی هم به پس از اذان ظهر موکول کرده اند.

در صندوق مناطق مختلف شهر، آرای متفاوته؛ به همین دلیل با احتساب آرای هر صندوق در مجموع آرای شمارش شده، نتایج در بخش هایی از لیست به شدت پایین و بالا می شود.

تصاویر: از کانال اصفهان امروز است.