شهادت آتش نشان در فولادشهر/۲مقنی جان باختند+ تصاویر
شهادت آتش نشان در فولادشهر/۲مقنی جان باختند+ تصاویر

روابط عمومی آتش نشانی نجف آباد: به دنبال محبوس شدن ۲مقنی و یک آتش نشان در چاهی واقع در کارخانه آُسفالت مسکن مهر فولادشهر، با توجه به اعلام نیاز مطرح شده ۳دستگاه خودروی نجات و ۱۵ آتش نشان از نجف آباد به محل حادثه اعزام شدند. احمد هادی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی […]

روابط عمومی آتش نشانی نجف آباد: به دنبال محبوس شدن ۲مقنی و یک آتش نشان در چاهی واقع در کارخانه آُسفالت مسکن مهر فولادشهر، با توجه به اعلام نیاز مطرح شده ۳دستگاه خودروی نجات و ۱۵ آتش نشان از نجف آباد به محل حادثه اعزام شدند.

احمد هادی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد گفت: طبق گزارشات واصله، در ابتدای امر یکی از برادران مقنی در چاه محبوس می شود که با ورود دومین برادر برای نجات او، تعداد محبوس شدگان به ۲نفر افزایش پیدا می کند. در ادامه نیز آتش نشان فولادشهری که برای نجات این دو نفر وارد چاه می شود، دچار حادثه شده و به شهادت می رسد.

با ورود آتش نشانان نجف آبادی، پس از حدود ۵ساعت تلاش نفس گیر که به دلیل عمق زیاد چاه و وجود آب در آن با مشکلات خاصی نیز همراه بود، در نهایت پیکر دو مقنی و آتش نشان فداکار به عوامل امدادی و انتظامی تحویل داده می شود.

محمد بگری از پرسنل آتش نشانی فولادشهر، در این حادثه جان خود را از دست داد.

تصاویر حادثه