گل باران تیم فوتبال ساحلی نجف آباد
گل باران تیم فوتبال ساحلی نجف آباد

ایرنا:در ادامه رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم ملوان بندرگز نماینده استان گلستان در دیار نصف جهان با نتیجه ۹ بر۵ تیم یاران نجف آباد را گلباران کرد. تیم میزبان در وقت اول و تا اواخر وقت دوم بازی نمایش خیره کننده از خود بجای گذاشتند و با نتیجه ۴ بریک از […]

ایرنا:در ادامه رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم ملوان بندرگز نماینده استان گلستان در دیار نصف جهان با نتیجه ۹ بر۵ تیم یاران نجف آباد را گلباران کرد.

تیم میزبان در وقت اول و تا اواخر وقت دوم بازی نمایش خیره کننده از خود بجای گذاشتند و با نتیجه ۴ بریک از ملوانان بندرگز پیشی گرفت، در ادامه بازیکنان ملوان که باخت سنگینی را پیش روی خود می دیدند ،توانستند با تکیه بر دوندگی و تاکتیک نبض بازی را در دست بگیرند و فاصله گلهای خورده را کاهش داده در وقت سوم با درخشش علیرضا خسروی و گلزنی های پی در پی این بازیکن جوان یاران نجف آباد اصفهان را درخانه شکست دادند.
این دومین برد خارج از خانه ملوان بندرگز در این فصل از رقابت ها است، گلزنان تیم ملوان در این دیدار را علیرضا خسروی ٣ گل، میلاد درزی ٢ کل، بهزاد عرب جز، رامین طهماسبی، وحید قلی پور و سید محمد سادات مزنگی ١هرکدام با یک گل بودند.

لیگ ساحلی کشور با حضور ۱۱تیم پیگیری می شود.