ادامه باج گیری های رسانه ای
ادامه باج گیری های رسانه ای

یکی از رسانه های نزدیک به «شیخ پر حاشیه شهر» روند جالبی را پیش گرفته؛ از اشخاص و مجموعه های مختلف درخواست رپورتاژ آگهی می کنه، اگر بهش دادند که هیچ و گرنه آتش تخریب سنگینی را براشون تدارک میبینه! این حملات تا وقتی ادامه داره، که طرف کوتاه بیاد و سر کیسه را شل […]

یکی از رسانه های نزدیک به «شیخ پر حاشیه شهر» روند جالبی را پیش گرفته؛ از اشخاص و مجموعه های مختلف درخواست رپورتاژ آگهی می کنه، اگر بهش دادند که هیچ و گرنه آتش تخریب سنگینی را براشون تدارک میبینه!

این حملات تا وقتی ادامه داره، که طرف کوتاه بیاد و سر کیسه را شل کنه!

مورد داشتیم که شخصی را به شدت می کوبید، یک دفعه یک تمام صفحه براش کار کرد و الآن هم گذاشته اش در لیست خیالی گزینه های آینده شهرداری نجف آباد!

این رسانه نزدیک به «مدیران فراری شهر»، حتی شخصیت سازی هم می کنه. یعنی میاد به کسی عنوان «روحانی سرشناس» میده و چند جای نشریه اش عکس و مطلبش را کار می کنه.

اگر امروز شاهد تخریب گسترده برخی مدیران خدوم و محبوب شهر هستیم، ریشه آن را باید در باج ندادن آن ها به این اصطلاحا رسانه بدانیم. روندی که مطمئنا در آینده با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت؛ چون اینا که ما می شناسیم اهل باج دادن از کیسه بیت المال نیستند.