وقف ۳۸ میلیون تومانی ویژه دانش آموزان
وقف ۳۸ میلیون تومانی ویژه دانش آموزان

خبرگزاری صدا و سیما: رئیس اوقاف گفت:محمدعلی نادعلی و فرزندان مغازه ای ۳۲ متری به ارزش ۳۸ میلیون تومان را درشهر نجف آباد با نیت اختصاص درآمد حاصل از آن برای اهدای جوایز به نونهالان و کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت وقف کرده اند. حجت الاسلام توسلی گفت: «اعضای هیات امنای مسجد […]

خبرگزاری صدا و سیما: رئیس اوقاف گفت:محمدعلی نادعلی و فرزندان مغازه ای ۳۲ متری به ارزش ۳۸ میلیون تومان را درشهر نجف آباد با نیت اختصاص درآمد حاصل از آن برای اهدای جوایز به نونهالان و کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان بی بضاعت وقف کرده اند.

حجت الاسلام توسلی گفت: «اعضای هیات امنای مسجد النبی حسینیه میرزاخانی ها زمینی به مساحت ۱۴۹ مترمربع و ارزش ۲۰۰میلیون را برای ساخت آشپزخانه و رستوران این حسینیه وقف کردند.

 توسلی افزود: همچنین علیرضا عرب پور ۲۱۶ مترمربع زمین به ارزش ۶۴ میلیون تومان را در روستای حاجی آباد برای ساخت مسجد حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) وقف کرد.

مرتضی ایمانیان هم قطعه زمینی به مساحت ۳۶۶ مترمربع و ارزش  ۲۹۰ میلیون تومان با نیت ساخت مجموعه فرهنگی قرآنی و ورزشی با نام علی بن موسی الرضا وقف امور خیریه کرده است.