برق، ۲نفر دیگر را کشت+تصاویر
برق، ۲نفر دیگر را کشت+تصاویر

پایگاه خبری شهرداری: آتشیار احمد هادی مدیر عامل سازمان در توضیح این حادثه افزود: صبح دوشنبه ۱۲تیر ماه، کارگری افغانی در حال استفاده از کف کش جهت انتقال آب کانال به باغ بوده که در اثر اتصال برق کف کش دچار برق گرفتگی می شود. در همین حین صاحب باغ برای کمک به وی بدون قطع کردن […]

پایگاه خبری شهرداری: آتشیار احمد هادی مدیر عامل سازمان در توضیح این حادثه افزود: صبح دوشنبه ۱۲تیر ماه، کارگری افغانی در حال استفاده از کف کش جهت انتقال آب کانال به باغ بوده که در اثر اتصال برق کف کش دچار برق گرفتگی می شود. در همین حین صاحب باغ برای کمک به وی بدون قطع کردن برق وارد کانال آب شده که متاسفانه او هم دچار سانحه برق گرفتگی می گردد.

هادی گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه وارد عمل شدند و توسط تجهیزات نجات و جرثقیل افراد را از کانال خارج کرده و در اختیار نیروی های امدادی اورژانس قرار گرفت که متاسفانه تلاش های کادر پزشکی اورژانس برای نجات این دو نفر به نتیجه نرسید و هر دو جان باختند.

هادی در پایان ضمن اعلام این خبر که این سومین حادثه برق گرفتگی منجر به مرگ در سال جاری می باشد که تا کنون چهار نفر را به کام مرگ کشانده است.