به داد تصاویر شهداء برسید
به داد تصاویر شهداء برسید

نظر مردم- «عباسی» نوشته: چندماهی است که وقتی در معابر سطح شهر تردد می کنی و چشمت به تصاویر شهداء عزیز(نصب شده بر روی پایه های برق) می افتد دلت می گیرد. حدود سه سال پیش با کلّی برنامه ریزی و زحمت، کنگره ۲۵۰۰شهید شهرستان را باشکوه و جلوه مثال زدنی برگزار کردیم. خداقوت؛ همه […]

نظر مردم- «عباسی» نوشته: چندماهی است که وقتی در معابر سطح شهر تردد می کنی و چشمت به تصاویر شهداء عزیز(نصب شده بر روی پایه های برق) می افتد دلت می گیرد. حدود سه سال پیش با کلّی برنامه ریزی و زحمت، کنگره ۲۵۰۰شهید شهرستان را باشکوه و جلوه مثال زدنی برگزار کردیم. خداقوت؛ همه دست اندرکاران.

حالا با گذشت چند سال از آن ماجرا، تصاویر مبارک شهداء، یکی یکی رنگ ظاهری خود را از دست داده و یا در اثر عوامل جوّی و یا غیرطبیعی از محل نصب خود جدا می شوند و … .

اخیراً جلال آباد بودم، فقط چندتایی از تصاویر شهدا سر جایش بود، بلوار فیروز آباد، بلوار ولی عصر(عج)، بلوار طالقانی و خلاصه هر جای دیگری که سرکشی کردم ، کم و زیاد همین آش بود و همین کاسه. با دفتر کنگره شهدا هم تماس گرفتم که تا بحال هیچ تاثیری نداشته است.

ضمن تشکر از همت شهرداری در تمیز و سالم نگهداشتن تابلوهای شهری، از نهادهای مرتبط درخواست داریم نسبت به ساماندهی تصاویر مبارک شهداء عزیزمان هر چه زودتر تدبیری بیاندیشند تا مرحمی باشد بر قلب های مجروح خانواده های این عزیزان و نمادی باشد ماندگار برای صلابت و شکوه ایثار تمام ناشدنی شهر علم و ایمان و ایثار، نجف آباد همیشه سرفراز. متشکرم