وقف ۳۸ میلیونی برای نماز و تحصیل دانش آموزان
وقف ۳۸ میلیونی برای نماز و تحصیل دانش آموزان

ایکنا:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد افزود: فرزندان محمدعلی نادعلی نیز برای ترغیب نونهالان و نوجوانان به خواندن نماز و روزه گرفتن آنان و کمک به دانش آموزان مستعد و نیازمند جهت ادامه تحصیلی یک باب مغازه به مساحت ۳۲ متر مربع و به ارزش ۳۸ میلیون تومان وقف کردند. مرتضی ایمانیان نیز […]

ایکنا:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد افزود: فرزندان محمدعلی نادعلی نیز برای ترغیب نونهالان و نوجوانان به خواندن نماز و روزه گرفتن آنان و کمک به دانش آموزان مستعد و نیازمند جهت ادامه تحصیلی یک باب مغازه به مساحت ۳۲ متر مربع و به ارزش ۳۸ میلیون تومان وقف کردند.

مرتضی ایمانیان نیز دیگر واقف نیک اندیش نجف آبادی جهت ساخت مجموعه فرهنگی، قرآنی و ورزشی به همراه ساخت چند باب واحد تجاری را به نام مجموعه علی بن موسی الرضا را وقف کرد که این موقوفه ۳۶۶ متر مربع مساحت دارد و ارزش آن نیز بالغ بر ۲۹۰ میلیون تومان برآورد می‌‍شود.

حجت الاسلام اصغر توسلی ادامه داد: اعضای هیئت امنای مسجد النبی شهر نجف آباد جهت ساخت آشپزخانه‌ای برای این مسجد زمینی را به مساحت ۱۴۹۰ متر مربع و به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان را وقف کردند همچنین علیرضا عرب پور نیز برای ساخت مسجدی به نام حضرت فاطمه زهرا(س) زمینی را به مساحت ۲۱۶ متر مربع و به ارزش ۶۴ میلیون تومان در شهر حاجی‌آباد نجف آباد وقف کرد.