نجف آباد، مُچ استان را خواباند
نجف آباد، مُچ استان را خواباند

خبرگزاری مهر: مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی مچ اندازی استان اصفهان گفت: تیم پاسارگارد نجف آباد قهرمان مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان در آران و بیدگل شد. حسن قربان گفت: « پس از تیم پاسارگارد نجف آباد که در دو شاخه چپ و راست دست به ترتیب با امتیازهای ۱۲۰ و ۱۰۰ به مقام قهرمانی دست یافت […]

خبرگزاری مهر: مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی مچ اندازی استان اصفهان گفت: تیم پاسارگارد نجف آباد قهرمان مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان در آران و بیدگل شد.

حسن قربان گفت: « پس از تیم پاسارگارد نجف آباد که در دو شاخه چپ و راست دست به ترتیب با امتیازهای ۱۲۰ و ۱۰۰ به مقام قهرمانی دست یافت تیم های آران و بیدگل با امتیازهای ۹۰ و ۹۵ و تیم دیاکوی اصفهان با امتیازهای مشابه ۶۰ به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.»

وی اظهار کرد: در روز نخست این مسابقات  و در بخش انفرادی جوانان نیز محمد درخشان از اصفهان، محمد قائدی از نجف آباد و مجتبی حسینی از آران و بیدگل در وزن های مختلف به مقام قهرمانی رسیدند.

افزود: این دوره از مسابقات با یادبود خیر ورزشیار زنده یاد حاج عباس کریمشاهی با حضور ۱۵۰ ورزشکار به مدت دو روز در سالن ورزشی والیعصر(عجل اله) آران و بیدگل برگزار شد.