مسابقه بین المللی طراحی و ساخت دوچرخه الکتریکی
مسابقه بین المللی طراحی و ساخت دوچرخه الکتریکی

خبرگزاری صدا و سیما:فراخوان شرکت در نخستین مسابقه بین المللی و دومین مسابقه ملی طراحی و ساخت دوچرخه الکتریکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد منتشر شد. بنابر اعلام دبیرخانه این مسابقه بین المللی، علاقه مندان طراحی و ساخت دوچرخه الکتریکی – مکانیکی می توانند برای شرکت وکسب اطلاعات بیشتر این رویداد بین المللی […]

خبرگزاری صدا و سیما:فراخوان شرکت در نخستین مسابقه بین المللی و دومین مسابقه ملی طراحی و ساخت دوچرخه الکتریکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد منتشر شد.

بنابر اعلام دبیرخانه این مسابقه بین المللی، علاقه مندان طراحی و ساخت دوچرخه الکتریکی مکانیکی می توانند برای شرکت وکسب اطلاعات بیشتر این رویداد بین المللی به پایگاه اینترنتی http://ebc.iaun.ac.ir/ مراجعه کنند.

آشنایی با فرایند طراحی مفهومی، اجزا و سیستمی، افزایش و ارتقا عملکرد دوچرخههای الکتریکی ، به کارگیری اصول علمی و عملی مهندسی در طراحی صنعتی و بهینهسازی مصرف انرژی، تقویت همکاری میان صنعت و دانشگاه برای حل مشکلات علمی، فنی و صنعتی در کشور و گسترش نگرش سیستمی در مسایل مهندسی ،تمرین کار گروهی وتقویت طراحی صنعتی از جمله اهداف برگزاری مسابقه طراحی و ساخت دوچرخه الکتریکی است.

مسابقه بزرگ طراحی و ساخت دوچرخه الکتریکی کم مصرف و با توان بالا برای ترویج وتوسعه فرهنگ دوچرخه سواری برای جلوگیری از ترافیک وکنترل آلودگی محیط زیست با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد وشهرداری اصفهان برگزار می شود.

نخستین مسابقه بین المللی ودومین دوره ملی مسابقه طراحی و ساخت دوچرخه الکتریکی ۲۸ تا ۳۰ شهریور امسال در پارک جنگلی ناژوان اصفهان برگزار می شود.