خطر تبدیل امنیت و آرامش به بی تفاوتی
خطر تبدیل امنیت و آرامش به بی تفاوتی

louis vuitton outlet cheap michael kors handbags ایمنا: امام جمعه نجف آباد گفت: تمام دشمنان ایران همه توان خود را برای دشمنی به میدان آورده اند ولی با این وجود کشور در امنیتی بی نظیر به سر می برد. این آرامش نباید به بی تفاوتی و غفلت اقشار مختلف مردم و مسئولان در شرایط حساس […]

ایمنا: امام جمعه نجف آباد گفت: تمام دشمنان ایران همه توان خود را برای دشمنی به میدان آورده اند ولی با این وجود کشور در امنیتی بی نظیر به سر می برد. این آرامش نباید به بی تفاوتی و غفلت اقشار مختلف مردم و مسئولان در شرایط حساس کنونی منجر گردد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی اعلام داشت: «بدخواهان کشور، برای طراحی و اجرای توطئه های مختلف شب و روز ندارند و ما هم نباید در مقابل کسانی که تباهی نسل ها را هدف گرفته اند، خواب راحت داشته باشیم.»

حسناتی با نقل قولی از ائمه، ملتی که در خانه با دشمن بجنگند را فاقد عزت دانست و بیان داشت: «مردم با تمام وجود و توان در صحنه هستند و مشکلات را تحمل می کنند ولی مسئولان نبایستی از آن ها عقب مانده و با طرح اختلافات خود در جمع های عمومی، زمینه ناراحتی و سست شدن شهروندان را فراهم کنند.»

وی از یک ساعت کار مسئول وظیفه شناس به عنوان ارزشی بالاتر از ساعت ها عبادت یاد کرد و گفت: «اگر امکان حل مشکلات مردم را نداریم، حداقل آن ها را تکریم کرده و چرایی فراهم نشدم امکان رفع آن مشکل را برایشان توجیه کنیم. مردم فهیم ما، خیلی خوب چنین چیزهایی را درک می کنند.»