انتقاد از اطلاع رسانی برنامه تشییع شهدا
انتقاد از اطلاع رسانی برنامه تشییع شهدا

۲۶ تیر ماه امسال، نجف آباد میزبان برنامه تشییع تعدادی از شهدا بود. چند روز بعد یکی از شهروندان با نام خانوادگی «ملکی» طی تماسی تلفنی با ما، انتقادات شدیدی را از نحوه اطلاع رسانی این گونه برنامه ها مطرح کرد که البته کم کاری کردیم و تا امروز فرصت انعکاس آن ها را پیدا […]

۲۶ تیر ماه امسال، نجف آباد میزبان برنامه تشییع تعدادی از شهدا بود. چند روز بعد یکی از شهروندان با نام خانوادگی «ملکی» طی تماسی تلفنی با ما، انتقادات شدیدی را از نحوه اطلاع رسانی این گونه برنامه ها مطرح کرد که البته کم کاری کردیم و تا امروز فرصت انعکاس آن ها را پیدا نکردیم:

چرا این قدر ضعیف اطلاع رسانی میشه! این همه پیامک جور  واجور برای ما میاد، چرا از مراسم تشییع شهدا کسی خبری نمی فرسته! درچه را با نجف آباد مقایسه کنید؛ اون جا از چند روز قبل تمام در و دیوار شهر آذین بندی میشه و تقریبا بیشتر مردم مطلع ولی این جا…

از بس به ارگان های مربوطه زنگ زده ام، همه من را می شناسند ولی فایده نداره! آخه این که وانت راه می اندازند و با بلند گو اطلاعیه می خوانند که فایده نداره. هیچ کس درست نمی فهمه چه اتفاقی افتاده! باور کنید ما مردم نجف آباد همچنان به ارزش هایی که براش هزینه دادیم، معتقد هستیم. عیب از عملکرد برخی مسئولانه که تشییع جنازه شهدا، شکوه همیشگی را نداره.

سهراب مظفر نجفی، فرماندار شهرستان نیز در جلسه شورای اداری شهرستان از حضور کم رنگ برخی روسای ادارات در مراسم تشییع شهدا، انتقاد کرده بود.