سینمای نجف آباد را دریابید
سینمای نجف آباد را دریابید

نظر مردم- امروز سینما ها بعنوان یکی از مکان های تعریف شده برای دوستداران فیلم و سینما و نیز مکانی سالم جهت گذران اوقات فراغت خانواده ها می باشد،شهر نجف آباد با دارا بودن جمعیتی بالغ بر سیصد هزار نفر تنها یک سالن سینما دارد که این سینما دهها سال است باوجود تمام افت و خیزها […]

نظر مردم- امروز سینما ها بعنوان یکی از مکان های تعریف شده برای دوستداران فیلم و سینما و نیز مکانی سالم جهت گذران اوقات فراغت خانواده ها می باشد،شهر نجف آباد با دارا بودن جمعیتی بالغ بر سیصد هزار نفر تنها یک سالن سینما دارد که این سینما دهها سال است باوجود تمام افت و خیزها پابرجا مانده و سینما دوستان این شهرستان را بطور کامل ناامید نکرده است.متاسفانه سینمای فعلی بسیار فرسوده شده است و از لحاظ امکانات با استاندارد ها فاصله پیدا کرده است.این وضعیت کیفی باعث شده بسیاری از مردم جهت مشاهده فیلم به اصفهان مراجعه نمایند ویا به کلی از سینما رفتن منصرف شده اند.اکنون چند سوال از مسئولین محترم شهر؛
۱-آیا سرانه تعداد صندلی سینما به ازای جمعیت شهر را محاسبه کرده اید و یا احیانا با شهرهای اصفهان،شاهین شهرو.. مقاسیه نموده اید؟
۲-امروز که یکی از ماموریت های شهرداری های توسعه فرهنگی شهر است آیا احداث یک سالن سینما با ایجاد مشوق برای بخش خصوصی و یا با هزینه مستقیم خود شهرداری خواسته نابجایی است؟مگر نه این است که سالن سینما بر خلاف بسیاری از فضاهای دیگر فرهنگی درامدزا هم می تواند باشد؟
۳-آیا شهری با این سابقه فرهنگی و تنوع فرهنگی و قومیتی که مهد پرورش بسیاری از هنرمندان سینما و تئاتر ایران بوده است شایسته داشتن یک سالن سینمای استاندارد نیست؟
۴-مسئولین محترم ، شما برای اوقات فراغت خانواده به غیر از حضور در پارک های شهر چه پیشنهادی دارین؟آیا سینما گزینه مناسبی برای گذران بخشی از اوقات فراغت جوانان ما نیست؟
از مدیران محترم و صاحبان سرمایه استدعا داریم برای ساخت یک سالن سینما استاندارد و در شان مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند و نام خود را در ذهن مردم و تاریخ این شهر جاودانه کنند لازم به یاداوری است اقدامات تسکین دهنده مانند تعمیر و بازسازی سالن فعلی دیگر کارایی ندارد.
«احمد» برای تلگرام ما این یادداشت را ارسال کرده