برای شهید، بد سلیقگی نکنید
برای شهید، بد سلیقگی نکنید

مراسم نماز جمعه دیروز نجف آباد را می توان به نوعی اولین اجتماع عمومی مردم این شهر دانست که در آن به صورت ویژه یاد شهید مدافع حرم محسن حججی گرامی داشته شد. این مراسم البته با برخی بد سلیقگی ها همراه بود که امیدواریم برای مراسم یکشنبه تکرار نشود.  مسئولان برگزاری، با گروکشی نمازگزاران […]

مراسم نماز جمعه دیروز نجف آباد را می توان به نوعی اولین اجتماع عمومی مردم این شهر دانست که در آن به صورت ویژه یاد شهید مدافع حرم محسن حججی گرامی داشته شد.

این مراسم البته با برخی بد سلیقگی ها همراه بود که امیدواریم برای مراسم یکشنبه تکرار نشود.  مسئولان برگزاری، با گروکشی نمازگزاران در بین خطبه ها، تلاش کردند اطلاع رسانی مناسبی  ارائه دهند.

در این میان، سخنرانی رشید زاده فرمانده لشکر۸ با وجود کمی طولانی شدن، حرف های تازه و شنیدنی داشت ولی بخش دوم که به قرائت بیانیه قاسم سلیمانی و پاکپور فرماندهان قدس و نیروی زمینی اختصاص داشت، چندان مورد توجه قرار نگرفت.

از بین تمامی پیام ها و اظهار نظر های شخصیت های مهم، نوشته حاج قاسم از همه مهم تر بود که آن را بیشتر حاضرین، در فضای مجازی یا دیگر رسانه ها شنیده و خوانده بودند و تکرارش چندان جالب نبود.

پیام پاکپور هم با وجود سابقه اش در فرماندهی لشکر۸، چیز چندان جالبی برای مخاطبان نداشت و قرائت آن تنها وقت بیشتری از مردم  گرفت.

این موضوع گذشته ولی دغدغه مان این است که همین بد سلیقگی ها به مراسم گرامیداشت شهید هم سرایت کند. دستگاه های مسئول اطلاع رسانی مناسبی نداشته و دوباره به شیوه دهه ۶۰، وانت و بلند گو راه بیاندازند.

دغدغه داریم  مثل استقبال از کاروان شهدای گمنام، اطلاع رسانی صحیحی صورت نگرفته و بسیاری بی اطلاع بمانند.

این اعتقادمان را تکرار می کنیم که: مردم نجف آباد در حد سال های انقلاب و دفاع مقدس و حتی بیشتر، مشتاق حضور در مراسم ارزشی همچون تشییع و گرامیداشت شهدا هستند ولی برخی سوء مدیریت ها، بعضا مانع می شود.