«هیچ کس رو محکم بغل نکن» در نجف آباد به صحنه می‌رود
«هیچ کس رو محکم بغل نکن» در نجف آباد به صحنه می‌رود

ایمنا:نمایش «هیچ کس رو محکم بغل نکن» به نویسندگی محمد جواد سجادی و فاطمه کاظمی با کارگردانی محمدجواد سجادی تا ۳۱ مرداد در تماشاخانۀ انجمن هنرهای نمایشی نجف آباد روی صحنه می رود. کارگردان این نمایش در مورد جزییات آن گفت: نمایش «هیچ کس رو محکم بغل نکن» اثری واقع گرا با مضمونی اجتماعی ست […]

ایمنا:نمایش «هیچ کس رو محکم بغل نکن» به نویسندگی محمد جواد سجادی و فاطمه کاظمی با کارگردانی محمدجواد سجادی تا ۳۱ مرداد در تماشاخانۀ انجمن هنرهای نمایشی نجف آباد روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در مورد جزییات آن گفت: نمایش «هیچ کس رو محکم بغل نکن» اثری واقع گرا با مضمونی اجتماعی ست که همچون سایر آثار تولیدی گروه زاوش در فضائی کارگاهی شکل یافته است.

وی تصریح کرد: داستان نمایش از این قرار است که نگار و مهرداد که دانشجویان رشتۀ تئاتر هستند در جریان فعالیت های هنری خود به همدیگر علاقمند می شوند. میزان علاقه و عشق میان آنها رفته رفته بیشتر می شود اما کم کم این رابطه دچار بحران می شود و در این شرایط٬ دختر ناخواسته دست به قتل می زند و …

وی افزود: در این نمایش بازیگرانی چون ابوالفضل صفوی، فاطمه کاظمی و عرفان آیتی ایفای نقش می کنند و احمد شکرانه به عنوان تهیه کننده، وحید افشاری به عنوان دستیار کارگردان، یاسر جعفری به عنوان مدیر صحنه، پیمان احمدی برای موسیقی و تنظیم و راضیه فاضلی به عنوان طراح پوستر و بروشور در آن فعالیت دارند.

علاقمندان برای دیدن این نمایش تا ۳۱ مرداد ماه فرصت دارند هر شب رأس ساعت ۲۰:۳۰ به تماشاخانۀ انجمن هنرهای نمایشی نجف آباد واقع در سه راه فرهنگ، انتهای کوچه افلاکیان مراجعه کنند.